۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
تعداد بازدید: ۱۱۸۲۷۸
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اقدام سپاه به پرتاب ماهواره بر قائم ۱۰۰ گفت: این اقدام نشان داد ایران اسلامی با رفتار‌های دشمن از مسیر اصلی خارج نمی‌شود.
کد خبر: ۲۳۲۶۳

با رفتار‌های دشمن از مسیر اصلی خارج نمی‌شویم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، عباس مقتدایی گفت: دشمنان ایران اسلامی با به وجود آوردن آشوب در کشور و ایجاد اغتشاشات اهداف متعددی را دنبال می‌کنند، یکی از اهداف ریشه‌ای آن‌ها متوقف کردن ایران در زمینه علم و فناوری و دانش بومی در عرصه‌هایی است که آن‌ها احساس می‌کنند حضور و پیروزی‌های ما می‌تواند به بهبود وضعیت کشور بینجامد لذا عملا تلاش می‌کنند ایران را در این جهت متوقف کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: شناخت عمیق از این هدف مخصوصا توسط مجموعه‌های دانشی در کشور و مجموعه‌هایی که فناوری در اختیار دارند یا برنامه‌ریزان مختلف که در این جهت فعالیت می‌کنند، یکی از راه‌های مقابله ما با دشمن است.

وی یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فهم عمیق از این موضوع در کنار فهم عمیقی که دانشگاه و دانشگاهیان دارند، در این جهت کار‌های مفید و موثری را برنامه ریزی کرده است. اینکه ما با وجود فشار‌های خارجی در زمینه هوافضا اقدامات مفید و بی سابقه را انجام می‌دهیم، نشانگر آن است که با رفتار‌های دشمن از مسیر اصلی خارج نمی‌شویم و راه را گم نمی‌کنیم و این همان توصیه رهبری است.

مقتدایی اظهار کرد: بنابراین ارسال‌های فضایی یا فعالیت‌های مربوط به ماهواره‌ها و ماهواربر‌ها یا تسخیر فشا جزئی از برنامه دائمی ایران است که هر چه دشمن فشار خود را بیشتر کند، اهتمام ما افزون‌تر خواهد شد./ صدا و سیما

برچسب ها: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عباس مقتدایی پرتاب ماهواره
ارسال نظر
آخرین اخبار