۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۱۲۶۰۳۵
دبیر جشنواره استانی تئاتر قم گفت: ۱۲ نمایش شامل هشت نمایش صحنه‌ای و چهار نمایش خیابانی برای اجرا در این جشنواره توسط هیات کارشناسی برگزیده شد.
کد خبر: ۲۳۲۷۳

۱۲ نمایش برای جشنواره استانی تئاتر قم انتخاب شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، اصغر نوبخت گفت: برای برگزاری بیست و سومین جشنواره تئاتر استانی قم پنجم مرداد امسال اطلاع رسانی شد و دریافت متن‌ها تا ۱۵ شهریور ادامه یافت. انتخاب ۱۲ نمایش برای جشنواره استانی تئاتر قم

وی ادامه داد: تا ۱۵ شهریور ماه متن‌های نمایشنامه ۴۳ اثر صحنه‌ای به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

نوبخت افزود: از ۴۳ متن ارسالی، ۲۶ متن مورد قبول هیات بازخوان قرار گرفت و در ادامه نیز ۱۸ گروه برای اجرا اعلام آمادگی کردند و پس از بازبینی آن‌ها توسط هیات کارشناسی، هشت کار وارد جشنواره بیست و سوم تئاتر قم شدند.

نوبخت اضافه کرد: اجرای عمومی این هشت اثر روی صحنه از یک هفته گذشته آغاز شد و تا زمان برگزاری جشنواره هر کدام از گروه‌ها یک هفته اجرا خواهند داشت.

وی زمان برگزاری جشنواره را هفتم لغایت یازدهم آذرماه امسال عنوان کرد و افزود: هشت گروه اجرای صحنه‌ای طی این زمان مقابل هیات داوران نمایش خود را اجرا می‌کنند تا گروه‌های برتر که شامل ۲ گروه است به مرحله کشوری مسابقات تئاتر اعزام شوند.

نوبخت گفت: در بخش خیابانی ۱۱ کار به دبیرخانه جشنواره رسید و از این تعداد چهار کار برای اجرا در برنامه‌های جنبی جشنواره انتخاب شد.

دبیر جشنواره استانی تئاتر قم گفت: اجرا‌های بخش خیابانی صرفا استانی است و معرفی برترین‌ها به مرحله کشوری را ندارد./ صدا و سیما

برچسب ها: سینما جشنواره نمایش خیابانی
ارسال نظر
آخرین اخبار