۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
تعداد بازدید: ۹۹۲۸۸
امانى گفت:متاسفانه در سوله ها تاريخ مواد غذايى گذشته و فاسد است، تعدادى از اين سوله ها هم استفاده اى جدا از كاربرى خود دارد.
کد خبر: ۲۳۳۳۲

موادغذايى فاسد همچنان در سوله هاى بحرانِ پايتخت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ناصر امانى عضو شوراى شهر تهران اظهار کرد: خوشبختانه در این دوره سازمان مدیریت بحران به ایمنى توجه بسیار زیادى داشته و به تازگى قرارگاهى هم براى بحث بحران و ایمنى راه اندازى کرده است که ریاست آن با شهردار است و حرکت بسیار پسندیده اى است.

وى افزود: این کار خوب وقتى نتیجه مى دهد که خروجى هاى آن را در سطح شهر ببینیم، به نظر من یکى از اقدامات این است که باید تکلیف سوله هاى بحران در پایتخت روشن شود قرار بود در هر محله یک سوله بحران وجود داشته باشد.

عضو شوراى شهر تهران بیان کرد: تعداد سوله هاى بحران در تهران به اندازه کافى نیست و متاسفانه در همان سوله هاى جدید هم تاریخ مواد غذایى گذشته و فاسد است و به روز نشده است همچنین تعدادى از این سوله‌ها هم استفاده اى جدا از کاربرى خود دارد.

امانى یادآور شد: سوله‌ها باید آماده بهره بردارى شود، اما شهردار تهران هیچ گزارشى به ما ارائه نکرده است و اطلاعاتى نداریم، تهران یک شهر ناایمن است و در معرض سیل، طوفان و زلزله است که شهردارى باید توجه کند./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: مواد غذایی عضو شورای شهر تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار