۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۱۰۲۵۹۶
نماینده سابق اتاق اصناف کشور گفت: نماینده اسبق اتاق اصناف گفت: اگر موانع سد راه کسب و کارها برداشته شود، کیفیت ارتقا خواهد یافت. به طور کلی زمانی که یک واحد تجاری پروانه کسب داشته باشد، نظارت هم بهتر خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۵۰۴

موانع سد راه کسب و کار‌ها برداشته شود/ ۷۰۰ تا یک میلیون واحد مختلف فاقد جواز کسب هستند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط،آقای ابراهیم درستی فعال اقتصادی و عضو سابق هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران گفت: به طور کلی هرچه کارها سهل و آسان باشد، اجرا و روند آن  بهتر است. در گذشته اگر کسی پروانه کسب می خواست باید انواع مختلف نهاد ها، ادارات و غیره را طی می کرد تا ببیندکه آیا حاصل کار خود به نتیجه می رسد یا خیر؟

به گفته او، در شرایط سخت فعالیت اقتصادی و کسب و کار باید بدنبال تسهیل و ایجاد آرامش در بازار باشیم و این موضوع کم ترین خدمت به اصناف است، چراکه اصناف همواره در روزهای سخت به ویژه در ایام کرونا در خط مقدم خدمت رسانی با دولت کاملا همراهی کردند.

نماینده اسبق اتاق اصناف گفت: اگر موانع سد راه کسب و کارها برداشته شود، کیفیت ارتقا خواهد یافت. به طور کلی زمانی که یک واحد تجاری پروانه کسب داشته باشد، نظارت هم بهتر خواهد شد.

درستی گفت: از  مجموع سه میلیون واحد صنفی در کشور، رقمی بالغ بر ۷۰۰ تا یک میلیون واحد مختلف فاقد جواز کسب هستند ،چرا که برای انجام پیج و خم های تجاری باید استعلام های مختلفی نظیر دارایی و غیره  انجام می‌شد./ باشگاه خبرنگاران جوان.

برچسب ها: اتاق اصناف جواز کسب
ارسال نظر
آخرین اخبار