۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
تعداد بازدید: ۱۳۹۲۸۴
هشتمین نمایشگاه « کار صدف » با هدف ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور ۲۷ تا ۲۹ آذرماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۸۷۸

هشتمین نمایشگاه «کار صدف» برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، این رویداد که فرصتی مناسب برای شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور، استارتاپ‌ها و شرکت‌های صنعتی است تا بتوانند نیروی انسانی مورد نیاز خود را تامین کنند به همت پارک فناوری پردیس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به هشتمین دوره خود رسیده است.

هشتمین نمایشگاه کار صدف با استفاده از تجربه موفق دوره‌های گذشته، به صورت ترکیبی با حالت حضوری و برخط برگزار خواهد شد. دانشگاه علم و صنعت میزبان بخش حضوری نمایشگاه و پذیرای شرکت‌ها و کارجویان است.

«کمک به ارتقای برند کارفرمایی»، «تسهیل و افزایش بازدهی فرآیند جذب سرمایه انسانی»، «انجام تبلیغات گسترده از طریق کانال‌های ارتباطی مختلف»، «امکان جذب دانشجویان و دانش‌آموختگان مستعد و متخصص از دانشگاه‌های برتر»، «تبلیغات گسترده در سطح دانشگاه‌های برتر تهران به ویژه دانشگاه علم و صنعت»، «امکان گفتگو و مصاحبه حضوری با کارجویان در غرفه‌های نمایشگاه» و «امکان ویژه‌سازی غرفه شرکت‌ها» از جمله مزایایی است که برای مشارکت‌کنندگان در این رویداد وجود دارد.

برگزاری هفت دوره برگزاری نمایشگاه کار صدف منجر به مشارکت ۶۵۰ شرکت شد و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای افراد جویای کار فراهم کرد. استخدام ۷۵۰ نفر در شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور، استارتاپ‌ها و شرکت‌های صنعتی نیز دستاورد مهم این رویداد محسوب می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی https://techpark.ir/ مراجعه کنند و تا ۲۰ آذرماه سال جاری برای ثبت‌نام فرصت دارند./ برنا

برچسب ها: نمایشگاه کار حوزه دانش بنیان
ارسال نظر
آخرین اخبار