۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
تعداد بازدید: ۱۱۰۶۳۱
شهردار تهران با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های شهری آسیب رسیده است، گفت: موضوع دردناک‌تر؛ تعرض، آسیب زدن و زخمی کردن خادمان مردم است.
کد خبر: ۲۳۸۸۴

خسارت ۴۰۰ میلیارد تومانی به زیرساخت‌های شهری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، علیرضا زاکانی در حاشیه مراسم گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی استان تهران در جمع خبرنگاران و در تشریح آخرین خسارات وارد شده به زیر ساخت‌های شهری در اغتشاشات اخیر گفت: برآورد ما این است در اغتشاشات اخیر بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان به زیر ساخت‌های شهری آسیب رسیده است، اما موضوع دردناک‌تر؛ تعرض، آسیب زدن و زخمی کردن خادمان مردم از جمله آتش نشانان، پاکبانان و نیرو‌های خدمتگزار به مردم در مترو است.

شهردار تهران افزود: بسیار ناجوانمردانه است فردی که در حال خدمت کردن به مردم است و زیر پای شهروندان را جارو می‌کند و یا از حادثه و اتفاقی جلوگیری می‌کند مورد تعرض واقع شود.

وی درباره موضوع مطرح شده مبنی بر تعیین مکان‌هایی از سوی دولت برای تجمع معترضان و نقش شهرداری تهران در این پیشنهاد گفت: هرکاری که از عهده ما بر می‌آید تا قواعد چهارچوب‌مند قانون اساسی اجرا شود که یک بخش آن همین حق شنیدن اعتراض مردم است تا این موضوعات در سینه نماند و بیان شود دریغ نمی‌کنیم./ مهر

برچسب ها: اغتشاشات 1401 شهرداری تهران خسارت
ارسال نظر
آخرین اخبار