۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
تعداد بازدید: ۸۸۵۲۴
مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: نمايش آثار نمايشگاه کارتون و کاريکاتور جام‌جهاني نبايد محدود به يک گالري و مجموعه شود.
کد خبر: ۲۳۹۰۸

نمایش کارتون‌های خلاق درباره جام‌جهانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیل خطوط، محمدحسین نیرومند، هنرمند طراح و کاریکاتوریست و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است: نمایش آثار نمایشگاه کارتون و کاریکاتور جام‌جهانی نباید محدود به یک گالری و مجموعه شود و از طریق رسانه‌ها، تلویزیون و بیلبورد‌ها باید به زندگی مردم راه پیدا کنند.

این هنرمند طراح و کاریکاتوریست گفت: اولین‌بار نیست که چنین نمایشگاهی برگزار می‌شود، اما قبلی‌ها به این گستردگی نبوده‌اند؛ میزان خلاقیت را در نسبت به میزان حضور هنرمندانی که در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، باید سنجید چراکه اکثر هنرمندان خارجی که در این نمایشگاه بین‌المللی حضور دارند، می‌شناسم و این‌ها هنرمندانی خلاق هستند و سعی می‌کنند آثاری بدیع و نو را برای یک نمایشگاه بفرستند.

وی تصریح کرد: اکثریت آثار اورجینال برای این نمایشگاه ارسال شده‌اند.

نیرومند همچنین افزود: امیدوارم مردم نیز از این نمایشگاه بازدید کنند، چراکه در شرایط کنونی، این نمایشگاه لبخند بر لب‌های مردم می‌نشاند و این موضوع، نیاز جامعه امروز است. وی گفت: این آثار در سطح شهر در قالب بیلبورد و تابلو‌های تبلیغی، به نمایش درآیند. کار آقای شجاعی طباطبایی و همکارانش در حوزه هنری این است که چنین نمایشگاهی برپا کنند، اما این نمایش آثار نباید محدود به یک گالری و مجموعه شود و از طریق رسانه‌ها، تلویزیون و بیلبورد‌ها باید به زندگی مردم راه پیدا کنند./ روزنامه آرمان ملی

برچسب ها: جام جهانی نمایشگاه
ارسال نظر
آخرین اخبار