۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
تعداد بازدید: ۸۹۰۱۳
علاالدین ازوجی گفت: تمام فعالیت‌های استان تهران باید با سیاست‌های آمایش سرزمین تنظیم شود و کمترین آسیب را به منابع آبی و خاکی ما وارد کند.
کد خبر: ۲۳۹۶۹

باید فعالیت‌های استان تهران با سیاست‌های آمایش سرزمین تنظیم شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، علاالدین ازوجی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: محیط، انسان و فعالیت‌ها باید به گونه‌ای تنظیم شود که منجر به بهبود زندگی و رفاه جامعه با کمترین آسیب به محیط زیست شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: در استان تهران، منابع انسانی خوبی داریم، اما منابع پایه کشور مثل آب و خاک است که در معرض خطر قرار دارد. ما در ایران هم کم آبی داشته و هم در نحوه مصرف آب مشکلات زیادی داریم. فعالیت‌هایی که در استان تهران انجام می‌شود، باید با سیاست‌های آمایش سرزمین تنظیم باشد و کمترین آسیب را به منابع آبی و خاکی ما وارد کند. با استفاده از روش‌های دانش بنیان میتوان به حفظ آب، منابع و تصفیه پساب‌ها و شکوفایی اقتصاد و اشتغال کشور امیدوار بود.

عضو تدوین برنامه هفتم گفت: در مواردی تکالیفی از سوی مسئولین به صنایع داده می‌شود که این صنایع خصوصی هستند و مورد استقبال آن‌ها قرار نمی‌گیرد، بنابراین سیستم نظام انگیزشی بسیار ضعیف است./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: حفاظت از محیط زیست استان تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار