۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
تعداد بازدید: ۱۲۳۵۸۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: هشت اثر برای اجرا در بیست و سومین جشنواره تئاتر قم برگزیده شده و روی صحنه می‌روند.
کد خبر: ۲۳۹۹۵

انتخاب هشت اثر برای اجرا در بیست و سومین جشنواره تئاتر قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، امیرعلی عموزاده در نشست خبری بیست و سومین جشنواره استانی تئاتر قم گفت: با اولین فراخوان جشنواره در گام اول ۴۳ اثر به دبیرخانه رسید، ۲۶ اثر مورد انتخاب هیات بازخوان قرار گرفت و ۱۸ اثر شروع به فعالیت برای شرکت در جشنواره تئاتر کرد و در نهایت به انتخاب هیات انتخاب، هشت اثر مورد انتخاب قرار گرفت و به اجرای عموم رفت. 

عموزاده افزود: از هفتم تا یازدهم آذر ماه جاری بخش مسابقه جشنواره تئاتر استان با هشت اثر را خواهیم داشت و هر روز ۲ اثر روی صحنه می‌رود و در نهایت ۲ اثر مستقیم به جشنواره ملی راه پیدا خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: در بخش نمایش خیابانی برای جشنواره بیست و سوم، از ۹ کار چهار کار انتخاب شد. هم‌چنین در بخش مسابقه نمایش‌های سه دقیقه‌ای ۶ کار به روی صحنه می‌رود.

وی ادامه داد: طی روز‌های جشنواره، هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۳ میزبان عرفان پهلوانیان از منتقدان تئاتر برای نقد و بررسی بیشتر کار‌های اجرا شده خواهیم بود.

عموزاده گفت: این نمایش‌ها از هفتم آذر در سالن‌های فرهنگ و هنر، سبز و سالن شهید آوینی در بلوار جمهوری قم روی صحنه می‌روند و ساعت آغاز اجرا‌ها ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ خواهد بود./ صدا و سیما

برچسب ها: جشنواره تئاتر جشنواره آثار هنری
ارسال نظر
آخرین اخبار