۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۱۲۳۵۵۶
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین چالش بخش تعاون، مشکلات درون ساختاری است گفت: در بخش‌های که از تعاون باید به‌صورت عملیاتی استفاده می‌شد، متأسفانه تنها در حد شعار باقی‌مانده است.
کد خبر: ۲۳۹۹۷

کوتاهی تعاون در حوزه مسکن و ساختمان / بخش‌های عملیاتی در حد شعار باقی‌مانده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، آقای خشایار باقر پور گفت: بزرگ‌ترین چالش بخش تعاون، مشکلات درون ساختاری است که متأسفانه در حوزه ساختمان و مسکن هم رو به افزایش است چراکه در این حوزه کوتاهی صورت پذیرفته و در بخش‌های که از تعاون باید به‌صورت عملیاتی استفاده می‌شد، متأسفانه تنها در حد شعار باقی‌مانده است.

به گفته مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران، رسیدگی به مشکلات حقوقی اعضا، سرمایه‌گذاران و تعاونی‌ها از آن جمله اقداماتی است که تنها فعالان این حوزه می‌توانند به‌صورت کامل به آن اشراف و تسلط داشته باشند.

او می گوید: تخصص حوزه تعاون و مسکن در کنار علم حقوق و وکالت  آثار مثبتی در این حوزه از خود بجا خواهد گذاشت.

به گفته باقرپور، در اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران تمام ظرفیت و توان خود را برای حل اختلاف و میانجی‌گری بین اعضا و تعاونی‌هایی که اختلافاتی دارند به کارخواهیم گرفت و امیدواریم با استفاده از دانش و تخصص داوران منتخب بتوانیم  که اشراف کامل به حوزه تعاونی‌های مسکن دارند، پرونده‌ها را رسیدگی و به نتیجه برسانیم تا از اطاله وقت و انرژی فعالان و سرمایه‌گذاران جلوگیری کنیم./باشگاه خبرنگاران جوان 

برچسب ها: بخش مسکن تعاون
ارسال نظر
آخرین اخبار