۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
تعداد بازدید: ۱۱۰۹۸۰
دبیر کل سندیکای بیمه گفت: از زمان ریاست آقای اژه‌ای در قوه قضاییه اقدامات زیادی در حوزه بیمه صورت گرفت و تفاهم‌های زیادی امضا شده است.
کد خبر: ۲۴۳۱۵

همکاری بیمه با قوه قضاییه در حال پیشروی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، آقای کریمی گفت: شرایطی دشواری در کشور وجود دارد و بیمه با توجه به دشمنان کشور و موضوع تحریم‌ها رسالت بزرگی را به عهده دارد. سرمایه انسانی و مدیریت ریسک دو موردی است که باید مورد توجه قرار دهیم. برای سرمایه انسانی فکر شود و نخبه گزینی داشته باشیم و آموزش جدی گرفته شود. همچنین باید برای نیروی انسانی موجود ایجاد انگیزه کنیم.

او می‌گوید: صنعت بیمه پویا است و عزیزانی که توان کار دارند مرتب رو به پیشرفت هستند. مدیران شرکت ها، بحث بیمه درمان تکمیلی و کسری پایه بیمه شخص ثالث را جدی بگیرند. بحث درمان تکمیلی دارد به همین سمت می‌رود.

این مقام مسئول گفت: بخش بعدی انتقال ریسک است، ریسک هدفمند در فرهنگ بیمه به معنای کمک به یکدیگر است. خواهشی که وجود دارد این است که یک بودجه آموزش اختصاص داده شود. مورد بعدی که باید به آن اشاره کرد بحث دیجیتال سازی و استفاده از پرداخت‌های نوین است.

به گفته دبیرکل سندیکای بیمه، از زمان ریاست آقای اژه‌ای اقدامات زیادی در حوزه بیمه صورت گرفت و تفاهم‌های زیادی امضا شد.

کریمی گفت: ارتقای فرهنگ و کاهش برخی موارد به سبب بیمه شخص ثالث رقم خورده است. شرکت‌ها خودشان در مدیریت ریسک بهتر می‌توانند عمل کنند و پلیس وظیفه خودش را انجام دهد. ده درصد موارد آتش نشانی بین شهری را باید شخص ثالث بپردازد در این زمینه منطقی وجود ندارد و اینکه نمی‌توانیم ضریب نفوذ را افزایش دهیم به سبب مشکلات است.

او ادامه داد: دولت‌ها در هنگام حوادث طبیعی هیچ نقشی در پرداخت خسارت ندارند و باید بیمه‌ها آن را بپردازند. سه سال است که ماده سه را در تامین اجتماعی پیگیری می‌کنیم، خودرو سازان فقط فکر خودشان هستند یکی از مقامات خودروساز می‌گفت مدیران خودروساز وجوه دریافتی برای بیمه را به عنوان منابع خودشان تلقی می‌کنند و این اصلا منطق ندارد. ما متعهد می‌شویم وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: صندوق بیمه بیمه شخص ثالث فرهنگ بیمه
ارسال نظر
آخرین اخبار