۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
تعداد بازدید: ۹۶۷۰۳
رئیس هیأت عامل ایمیدرو گفت:‌ در رعایت ایمنی محیط کار ایمیدرو به شدت جدی است لذا تأکید ما به مدیران شرکت‌ها و مجتمع‌ها این است که این موضوع را جدی بگیرند و بدانند که حتی در بروز اتفاقات غیرعمد نیز در محیط کار باید پاسخگو باشند
کد خبر: ۲۴۴۱۹

ایمیدرو در رعایت ایمنی به شدت جدی است / مدیران باید پاسخگو باشند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، وجیه‌الله جعفری امروز در همایش دوره ممیزی عملکرد (HSC) مدیران در ایمیدرو گفت:‌مسائل مربوط به ایمنی، بهداشت شغلی و محیط زیست از مسائل مهم در کار است و مدیران شرکت‌ها و مجتمع‌ها به عنوان مسؤول ایجاد کننده شرایط بهداشتی و ایمنی منطقه و معدن باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

رئیس هیأت عامل ایمیدرو با تأکید بر اینکه باید نقاط ضعف موجود در ایمنی معادن اصلاح شود، بیان داشت: یکی از مباحث مهم ایمیدرو در سطح مجتمع‌ها و شرکت‌های وابسته و تابعه رعایت مربوط به ایمنی، بهداشت و محیط زیست است که این موضوع از جمله خطوط قرمز ما به شمار می‌رود.

وی افزود: در رعایت ایمنی محیط کار ایمیدرو به شدت جدی است لذا تأکید ما به مدیران شرکت‌ها و مجتمع‌ها این است که این موضوع را جدی بگیرند و بدانند که حتی در بروز اتفاقات غیرعمد نیز در محیط کار باید پاسخگو باشند.

در این مراسم، همچنین امیر خرمشاهی معاون برنامه‌ریزی و توانمندسازی ایمیدرو افزود: وضعیت ممیزی امسال نسبت به سال قبل رشد داشته و این مسأله باعث شناسایی نقاط ضعف و قوت در این بخش شده است.

وی اظهار داشت:ایمنی، بهداشت شغلی و محیط زیست (HSC) و به عبارتی ایمنی محیط کار نه تنها مربوط به یک بخش از سازمان نیست بلکه تمام افرادی که در یک مجتمع یا شرکت کار می‌کنند باید این موضوع را رعایت و به آن توجه کنند.

پایان پیام/ فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار