۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
تعداد بازدید: ۱۸۶۹۶۲
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، در اسفند ماه نشست سرمایه‌گذاری فناوری ۲۰۲۳ با هدف افزایش کسب‌وکارهای فناورانه در کشورهای اسلامی برگزار می شود.
کد خبر: ۲۴۵۲۰

برگزاری نشست سرمایه‌گذاری فناوری در کشورهای اسلامی/ افزایش کسب وکارهای فناورانه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، «نشست سرمایه‌گذاری فناوری ۲۰۲۳» با هدف بالا بردن سطح کسب‌وکار‌های فناورانه در کشور‌های اسلامی در حال توسعه عضو سازمان دی‌هشت برگزار می‌شود تا هم‌افزایی میان کشور‌ها برای توسعه کسب‌وکار‌ها بیشتر شود.

این نشست که ۸ و ۹ اسفندماه سال جاری در پارک فناوری پردیس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود، یک رویداد بزرگ و بین‌المللی است که هدف از برگزاری آن؛ بالا بردن سطح کسب‌وکار‌های فناورانه در هشت کشور اسلامی در حال توسعه عضو سازمان دی هشت شامل کشور‌های مصر، نیجریه، ترکیه، ایران، پاکستان، مالزی، اندونزی و بنگلادش و هم‌افزایی بین سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران این حوزه است.

پارک فناوری پردیس فراخوانی برای حضور استارت اپ‌ها و سرمایه‌پذیران در نشست سرمایه‌گذاری فناوری ۲۰۲۳ (TIM) منتشر کرده است و از متقاضیان خواسته است تا ۱۸ آذرماه سال ۱۴۰۱ برای ثبت‌نام در این رویداد ثبت نام کنند./ معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان

برچسب ها: پارک فناوری دانش بنیان سرمایه گذاری کسب و کار
ارسال نظر
آخرین اخبار