۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۹۸۳۰۷
رئیس جمهور در جریان بازدید از این پروژه مسئولان را مکلف کرد تا به فوریت بخش باقیمانده این پروژه را تکمیل کنند تا مردم این شهرستان از آن بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۲۴۵۳۱

بازدید رئیس جمهور از خط مترو پرند/ مسئولان به فوریت بخش باقیمانده این پروژه را تکمیل کنند!

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط،  سید ابراهیم رئیسی با حضور در ایستگاه متروی شهر پرند که از فرودگاه امام خمینی (ره) به سمت شهر پرند احداث شده بازدید کرد و در جریان روند احداث و پیشرفت فیزیکی متروی این شهر قرار گرفت.

سال‌ها است که ساکنان شهر پرند منتظر رسیدن مترو به شهرشان هستند، و شهرستان رباط‌کریم به خصوص شهر پرند بیشترین ساخت مسکن دولتی را در خود جای داده و به یکی از نقاط مهاجر پذیر کشور و استان تهران تبدیل شده است.
رئیس جمهور در جریان بازدید از این پروژه مسئولان را مکلف کرد تا به فوریت بخش باقیمانده این پروژه را تکمیل کنند تا مردم این شهرستان از آن بهره‌مند شوند.
مسئولان این پروژه وعده داده اند متروی پرند خرداد ماه سال آینده آماده بهره‌برداری شود.

احداث و بهره برداری از خط مترو پرند می‌تواند شرایط را برای تردد و حمل و نقل اهالی رباط کریم به خصوص ساکنان شهر پرند را تسهیل کند.

به طور میانگین روزانه ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر میان شهر پرند و تهران در تردد هستند و با بهره برداری از خط مترو، عبور و مرور آنان بهبود می‌یابد.

خط مترو مورد نظر از ایستگاه شاهد در خط یک مترو منشعب شده است و با طی مسیر ۵۰ کیلومتری با پنج ایستگاه به شهر پرند می‌رسد. ۳۰ کیلومتر خط اول متروی پرند با ایستگاه‌های شهر آفتاب و فرودگاه امام خمینی (ره) به بهره‌برداری رسیده و ۲۰ کیلومتر پایانی آن در حال احداث است.

عملیات اجرایی احداث مترو پرند سال‌ها پیش توسط مسئولان آغاز شده و در این مدت به دلایل گوناگون این طرح مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است که در دولت انقلابی تست سرد آن انجام شد و به زودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

بازدید رئیس جمهور از خط مترو پرند/ مسئولان به فوریت بخش باقیمانده این پروژه را تکمیل کنند!

رئیس جمهور ازپروژه  نهضت ملی مسکن بازدید کرد

رئیس جمهور که در ادامه بازدیدهای خود از پروژه‌های در حال احداث شهرستان رباط کریم از پروژه هزار و ۴۶۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهر پرند بازدید کرد و در جریان مراحل ساخت و آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.
این پروژه از جمله پروژه‌های گام اول طرح نهضت ملی مسکن است که در تابستان سال ۱۴۰۱ احداث آن آغاز شده و در دو بخش ۸۹۰ و ۵۷۰ واحدی در دست احداث است.
رئیس جمهور ضمن ابراز رضایت از میزان پیشرفت بخش اول این پروژه تصریح کرد: با رونق تولید و ساخت مسکن، علاوه بر رفع نیاز مردم بسیاری از بخش‌های مختلف صنعتی نیز رونق خواهند گرفت و موجب افزایش اشتغالزایی خواهد شد. / ریاست جمهوری

برچسب ها: دولت سیزدهم دولت رئیسی
ارسال نظر
آخرین اخبار