۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
تعداد بازدید: ۱۰۸۲۷۹
بر اساس قطعنامه‌ای که توسط وزارت صنعت و تجارت روسیه منتشر شد، مسکو برای کالا‌های وارداتی از کشور‌هایی که منافع اقتصادی روسیه را نقض می‌کنند، مالیات ۳۵ درصدی وضع کرده است.
کد خبر: ۲۴۶۴۱
اقدام روسیه علیه واردات از کشورهای «غیر دوست»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بر اساس قطعنامه‌ای که اواخر روز جمعه توسط وزارت صنعت و تجارت روسیه منتشر شد، مسکو برای کالا‌های وارداتی از کشور‌هایی که منافع اقتصادی روسیه را نقض می‌کنند، مالیات ۳۵ درصدی وضع کرده است.

این اقدام که تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ معتبر است، محصولات مراقبت شخصی و شوینده‌های وارداتی از ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، استرالیا و لهستان شامل شامپو، محصولات مو، خمیر دندان، کرم‌های اصلاح و دئودورانت‌ها را هدف قرار می‌دهد.

این مالیات ۳۵ درصدی همچنین شامل تسلیحات و مهمات غیرنظامی، از جمله سلاح‌های گرم تک لول صاف، تفنگ‌های ورزشی و شکاری، تجهیزات برای پرتاب منور‌های نجات، تفنگ‌های مخصوص شلیک فشنگ‌های خالی و همچنین گلوله‌های سلاح‌های بادی می‌شود.

این قطعنامه همچنین دستور می‌دهد "تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳، نرخ‌های تعرفه گمرکی مربوط به برخی کالا‌های وارداتی از کشور‌ها و سرزمین‌هایی که اقدامات ناقض منافع اقتصادی فدراسیون روسیه انجام می‌دهند، به غیر از نرخ‌های تعرفه واحد گمرک اتحادیه اقتصادی اوراسیا تصویب شود. "

بر اساس این گزارش، وزارت صنعت و تجارت روسیه تاکید کرد که همه محصولات ذکر شده دارای جایگزین‌هایی هستند که در این کشور تولید می‌شوند.

انتهای پیام/راشاتودی

برچسب ها: واردات اخبار "روسیه"
ارسال نظر
آخرین اخبار