۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
تعداد بازدید: ۷۳۵۱۶
مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران گفت: تامین تجهیزات دفاتر انجمن سینمای جوان در کشور نیازمند حداقل ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان بودجه است که این مبلغ معادل کل بودجه فعلی انجمن است.
کد خبر: ۲۴۶۶۳

تأمین تجهیزات انجمن سینمای جوانان نیازمند ۴۰میلیارد تومان بودجه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مهدی آذرپندار در جمع اعضای انجمن سینمای جوانان شیراز و آباده بر حمایت از تولیدات فاخر در حوزه فیلم کوتاه تأکید کرد: از تولیدات فاخر فیلمسازان جوان حمایت مالی و معنوی می‌کنیم. تأمین تجهیزات انجمن سینمای جوانان نیازمند ۴۰میلیارد تومان اعتبار است

مدیرعامل انجمن سینما‌ی جوانان ایران با تأیید این مطلب که دفاتر انجمن سینمای جوانان در سراسر کشور از بابت حداقل تجهیزات و وسایل مورد نیاز فیلم‌سازی مشکل جدی دارند افزود:در بحث نوسازی تجهیزات دفاتر انجمن‌های استان‌ها باید بگویم که از ۱۲ سال پیش تاکنون اتفاق خاصی نیفتاده است، ولی ما بنا داریم با مساعدت ویژه مدیران ارشد سینمایی و منابع در اختیار دولت و... نسبت به رفع این مشکل اقدام و پیگیری ویژه نماییم.

وی گفت: تامین تجهیزات دفاتر انجمن سینمای جوان در کشور نیازمند حداقل سی تا چهل میلیارد تومان بودجه است که این مبلغ معادل کل بودجه فعلی انجمن است.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران از تأمین فیلم برای برپایی پاتوق‌های فیلم کوتاه در دفاتر انجمن خبر داد و افزود: برنامه این پاتوق‌ها را به همه رؤسای دفاتر ابلاغ کرده‌ایم و تعدادی از عناوین فیلم‌های موجود از تولیدات انجمن سینمای جوان ایران را هم به دفاترمان در استان‌ها و شهرستان‌ها که ۵۸ دفتر است فرستاده‌ایم؛ مطالبه‌مان این است که نمایش این فیلم‌ها در سالن‌های سینما‌ها برگزار شود و این برنامه به صورت هفتگی و منظم برقرار گردد تا چراغ پاتوق فیلم در همه کشور روشن باشد./ صدا و سیما

برچسب ها: انجمن سینماى جوانان ایران بودجه سینما
ارسال نظر
آخرین اخبار