۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
تعداد بازدید: ۷۰۲۷۵
معاون سیاستگذاری وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: مرجع تعیین عوارض و ابزارهای تشویق تولیدکنندگان مواد خام برای جلوگیری از خام فروشی و تولید کالا با ارزش افزوده باید تغییر پیدا کند.
کد خبر: ۲۵۰۷۸

 

مرجع تعیین عوارض برای جلوگیری از خام فروشی باید تغییر پیدا کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سید محمدهادی سبحانیان عاون سیاستگذاری وزارت امور اقتصادی و دارایی  گفت: بر اساس قانون‌های بودجه سالانه و جهش تولید دانش بنیان، این وزارتخانه تکالیفی داشت که موفق شدیم همه آنها را از تدوین آیین نامه تا دریافت مالیات و عوارض محقق کنیم.

وزارت امور اقتصادی و دارایی یکی از دستگاه‌هایی است که در اجرای قوانین برای توسعه زنجیره ارزش و عبور از خام فروشی، وظایفی را بر عهده دارد.

تعدادی از نمایندگان مجلس امروز با حضور مسئولان وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، صمت، نفت، سازمان‌های امور مالیاتی و گمرک، چگونگی ارائه و تأمین اعتبارات تسهیلات مربوط به شرکت‌های دانش‌بنیان را بررسی کردند.

معاون سیاستگذاری وزارت امور اقتصادی و دارایی همچنین گفت که قرار شده پس از آسیب شناسی قانون‌های مرتبط با تولید دانش بنیان، اصلاحاتی در قانون انجام شود.

به گفته آقای سبحانیان، مرجع تعیین عوارض و ابزارهای تشویق تولیدکنندگان مواد خام برای جلوگیری از خام فروشی و تولید کالا با ارزش افزوده باید تغییر پیدا کند. /  صدا و سیما

ارسال نظر
آخرین اخبار