۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
تعداد بازدید: ۱۳۹۱۸۴
مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار گفت: افزایش قیمت میوه‌های یلدا همه ساله معقول بوده است.
کد خبر: ۲۵۰۹۷

افزایش قابل توجه قیمت میوه در شب یلدا/ کمبودی برای عرضه میوه نداریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار، با اشاره به قیمت میوه‌های شب یلدا اظهار کرد: در مورد میوه‌های پرمصرف شب یلدا که از ۲ یا ۳ روز قبل از یلدا مردم اقدام به خرید می‌کنند هیچ مشکل یا کمبودی نداریم و تمام نیاز مردم را سعی کردیم انجام دهیم.

وی ادامه داد: افزایش قیمت میوه‌های یلدا همه ساله معقول بوده، اما یک برنامه‌ای داریم و در حال هماهنگی با استان‌ها هستیم که بخش قابل توجهی از نیاز میوه را از استان‌های کانون تولید دریافت کنیم، زیرا امسال میزان تولید انار در کشور خوب بوده است.

مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار بیان کرد: اگر انشالله موفق به انجام این کار شویم بر روی تنظیم قیمت تاثیر می‌گذارد تا افزایش قیمت نباشد همچنین فشار کار از روی میدان مرکزی میوه و تره بار کمتر می‌شود.

فصاحت یادآور شد: ممکن است یک جا‌هایی افزایش قیمت میوه‌های شب یلدا را داشته باشیم لذا به نیاز مردم میوه آماده داریم و نگران نباشند البته اکیپ‌های نظارت را ۵ برابر کردیم تا اتفاق خاصی نیفتد.

وی تاکید کرد:ساعت کار میادین میوه و تره بار را افزایش دادیم تا مردم بتوانند خرید بهتری داشته باشند، در میادین برخی از اقلام اساسی با قیمت مناسب‌تر ارائه می‌شود که از کیفیت بالایی برخوردار است.

مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار تصریح کرد: امسال افزایش قیمت میوه‌های یلدا قابل توجه بوده است./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: گرانی میوه میادین میوه و تره بار شب یلدا
ارسال نظر
آخرین اخبار