۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۱۲۲۸۰۷
برنامه‌ای صمیمانه با پلتفرم‌ها؛
نخستین نشست معرفی و نقد و بررسی پلتفرم‌های برتر هم‌زمان با پایان جام جهانی و نزدیک شدن به شب یلدا، با حضور مدیران رسانه طرفداری برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۱۳۸

۵۲ پلتفرم برتر نقد و بررسی می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، اولین نشست معرفی و نقد و بررسی رسانه‌های برتر دارای مجوز از ساترا با هدف هم‌افزایی پلتفرم‌ها با یکدیگر، فراهم کردن فضای گفتگو میان پلتفرم‌ها، متخصصان و سازمان‌های تخصصی مرتبط با مأموریت هر پلتفرم و مسئولان ساترا و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های تلویزیونی برای معرفی رسانه‌های برتر دارای مجوز از ساترا با حضور مدیران رسانه طرفداری در سالن نشست‌های ساترا برگزار شد.

در نخستین نشست این برنامه که با عنوان «صمیمانه» نام‌گذاری شده است، امیر صدیقی مدیرعامل، مسعود ابراهیمی مدیرمسئول و مهدی هُژَبری سردبیر رسانه طرفداری حضور داشتند. همچنین مهران ده‌نمکی نماینده انجمن صنعت ورزش و صنایع وابسته و مدیر رسانه اسپرت‌پلاس، میرطاهری نماینده دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور از دیگر حاضران این نشست بودند. محمدصادق افراسیابی معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا، محمدمهدی مومنی‌ها سرپرست اداره کل توسعه شبکه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا و اسماعیل کیایی مدیر صدور مجوز ساترا نیز به‌عنوان نمایندگان ساترا در این نشست حضور داشتند.

امیر صدیقی مدیرعامل رسانه طرفداری در ابتدای نشست به شرح عملکرد این رسانه و مدت‌زمان فعالیت آن پرداخت و گفت: با اضافه شدن بخش‌های جدید به رسانه طرفداری با همکاری ساترا در صدور مجوز، سامانه نمایش ویدئوی درخواستی طرفداری هم‌زمان با آغاز جام جهانی به این رسانه اضافه شده است.

مسعود ابراهیمی مدیرمسئول رسانه طرفداری نیز در ابتدای سخنان خود به برنامه رسانه طرفداری برای شب یلدا اشاره کرد و گفت: شب‌نشینی با بزرگان فوتبال، ویژه‌برنامه شب یلدای طرفداری است. یکی از سنت‌های پسندیده بلندترین شب سال دیدار با بزرگان و پیشکسوتان است. رسانه طرفداری نیز به بهانه شب یلدا میزبان بزرگان فوتبال و مو سپید کرده‌های ورزش خواهد بود

وی در ادامه، مزیت‌های این رسانه برای نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به ورزش را عنوان کرد و به بیان برنامه‌های آینده رسانه طرفداری پرداخت و از راه‌اندازی بخش‌های جدید در این رسانه خبر داد.

در بخش دیگری از نشست محمدمهدی مومنی‌ها؛ سرپرست اداره کل توسعه شبکه تنظیم‌گران اجتماعی معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا سوالی را در خصوص نحوه دریافت شکایات مخاطبان رسانه طرفداری و هدایت ایشان به سامانه ساپرا مطرح کرد که مهدی هُژَبری سردبیر رسانه طرفداری در پاسخ به این سوال گفت: رسانه طرفداری، انتقادات و شکایات کاربران خود را دریافت می‌کند، اما پیش از این برنامه‌ای برای معرفی ساپرا (سامانه پایش مردمی ساترا) نداشته است که حتما با هماهنگی معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا ظرفیت‌های همکاری در این حوزه را بررسی خواهد کرد.

هژبری در خصوص اقدام ساترا برای اختصاص قاب اختصاصی شبکه سه به سکو‌های صوت‌و تصویر فراگیر در ایام جام جهانی گفت: این اقدام ساترا به سامانه‌ها و سکو‌ها کمک کرد که بتواند محتوای بهتری تولید کنند و برنامه‌های خوب و متنوعی برای جام جهانی تدارک ببینند.

وی در ادامه به اشتغال‌آفرینی رسانه طرفداری برای کاربران خود اشاره و خاطر نشان کرد: رسانه طرفداری بخشی از نیرو‌های خود را از کاربران خود انتخاب کرده است و در حوزه‌های عکاسی، خبرنگاری و امور مرتبط با سامانه و سکوی طرفداری از میان کاربران خود اشخاصی را انتخاب کرده و آموزش داده است.

در ادامه نشست موضوعاتی همچون نحوه ذائقه‌شناسی کاربران رسانه طرفداری، ارائه راهکار‌هایی برای تعامل بیشتر انجمن‌های ورزشی با طرفداری، هم‌افزایی رسانه‌های ورزشی دارای مجوز با یکدیگر، اعلام حمایت دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور از سکو‌های دارای مجوز از ساترا از جمله رسانه طرفداری از طریق بازارپردازی و شرکت در رویداد بازارپردازی تهران، سرفصل‌هایی بودند که راجع به آن‌ها گفتگو شد.

محتوای یک دقیقه‌ای و پنج دقیقه‌ای ۵۲ نشست معرفی و نقد و بررسی پلتفرم‌های برتر با عنوان برنامه «صمیمانه» از فضای مجازی منتشر و محتوای ۲۰ دقیقه برنامه صمیمانه از شبکه‌های تلویزیونی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ تسنیم

برچسب ها: پلتفرم رسانه ملی فضای مجازی
ارسال نظر
آخرین اخبار