۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۹۸۸۵۶
معاون امور مناطق شهرداری تهران گفت: ما وظیفه داریم با بالابردن سطح خدمت رسانی به شهروندان این منطقه حال خوب را به مردم محلات این منطقه تسری ببخشیم.
کد خبر: ۲۵۲۱۸

وظیفه داریم حال مردم را خوب کنیم/ تشکر از نکوداشت مدیران گذشته الگویی برای آیندگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، علیرضا جاوید در نشست" خادمین شهر تلاش و زندگی" با برشمردن ویژگی‌های یک مدیریت کارآمد که به اصلاح امور مردم و شهروندان می‌انجامد؛ گفت: تشکر از نکوداشت مدیران گذشته الگویی برای آیندگان است و نشان شایستگی یک مدیر در تکریم مدیران ما قبل خود است و این تکریم مدیران گذشته زمانی محقق خواهد شد که دستورات و اقدامات مدیران قبلی ادامه و گاهاً بروز رسانی شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مدیریت در کشور ما شبیه به یک دو امدادی است؛ از زحمات شهرداران گذشته و مدیران اسبق این مجموعه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در ادامه این نشست احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با حضور در میان کارمندان این مجموعه به شنیدن دغدغه‌های کارکنان این منطقه پرداخت و به ارائه گزارش عملکرد از زمان بیش از یک‌سال حضور خود در این منطقه پرداخت و خاطر نشان کرد: در این منطقه سعی بر استفاده از بدنه‌ی تخصصی کارشناسان خود منطقه در تمامی سطوح است و این منطقه به لحاظ بدنه کارشناسی کم‌ترین به کارگیری از نیرو‌های خارج از منطقه را دارا می‌باشد.

وی با بیان اینکه منطقه ۵ با بیش از ۹۰۰ هزار نفر جمعیت جز کلانشهر‌های سطح یک محسوب می‌شود و تاکنون ۹۰ پروژه عمرانی در این منطقه افتتاح گردیده است تصریح کرد: ما وظیفه داریم با بالا بردن سطح خدمت رسانی به شهروندان این منطقه حال خوب را به مردم محلات این منطقه تسری ببخشیم.

در نشست فوق ضمن تشکر و قدردانی از زحمات آقایان کلهری، غفوری، ترکاشوند و خسروآبادی، طلوعی از شهرداران اسبق این منطقه هرکدام به بیان نقطه نظرات و پیشنهاداتی در جهت بهبود فرآیند خدمت رسانی برای شهروندان و کارکنان این مجموعه پرداختند./ مهر

برچسب ها: شهرداری تهران مدیریت شهری تکریم و معارفه
ارسال نظر
آخرین اخبار