۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
تعداد بازدید: ۱۰۹۶۱۸
به گفته مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی لیست هشتمین مرحله نظر دستگاه ارسالی وزارت جهاد کشاورزی به بانک مرکزی برای تخصیص سهمیه ارزی اعلام شد.
کد خبر: ۲۵۳۳۵

فهرست تخصیص ارز کالاهای اساسی اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هشتمین مرحله فهرست کالاهای اساسی و نهاده‌های کشاورزی برای تخصیص ارز از سوی وزارت جهاد کشاورزی منتشر شد.

سرپرست دفتر خدمات بازرگانی (تجارت خارجی) معاونت توسعه بازرگانی وزارت متبوع در این خصوص گفت: مطابق با روال چند ماه اخیر، در راستای شفاف‌سازی نظر وزارت جهاد کشاورزی در تخصیص ارز به کالاهای اساسی و نهاده‌ها که از سال جدید با سیاست‌های دفتر خدمات معاونت توسعه بازرگانی وزارتخانه انجام شده است، لیست هشتمین مرحله نظر دستگاه ارسالی وزارت جهاد کشاورزی به بانک مرکزی برای تخصیص سهمیه ارزی اعلام شد.

میثم جاهدی با اعلام این که در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ مرحله جدید نظر دستگاه وزارت جهاد کشاورزی برای تخصیص ارز شرکت‌ها توسط معاونت توسعه بازرگانی انجام پذیرفته است، اعلام کرد: در این مرحله کالاهایی که مطابق نظر قائم‌مقام وزیر در امور تجارت و معاون توسعه بازرگانی واجد شرایط جهت نظر دستگاه برای تخصیص ارز بودند مشخص و معرفی آنها به بانک مرکزی به صورت سیستمی انجام شد.

وی افزود: در این میان کالاهای خاص معرفی شده از جانب معاونت‌های وزارت متبوع نیز در نظر گرفته شدند.

مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی با اعلام اینکه زمان‌بندی نظر دستگاه بر اساس سهمیه ارزی اعلامی بانک مرکزی و با توجه به روند اطلاع‌رسانی واضح و شفاف است، گفت: شرکت‌های دارای کالاهای خاص که مورد معرفی از جانب معاونت‌های وزارتخانه هستند در صورت بروز هرگونه ابهام، پرسش‌های خود را از معاونت یا سازمان مربوطه پیگیری کنند./ وزرات جهاد کشاورزی

 
برچسب ها: تخصیص ارز تخصیص قیمت کالاهای اساسی کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی
ارسال نظر
آخرین اخبار