۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۷۳۹۸۳
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز گفت : بالای ۸۰۰ میلیون متر مکعب گاز به شبکه تزریق می‌شود که ۷۵۰ میلیون متر مکعب متعلق به تولیدی پالایشگاه گازی است.
کد خبر: ۲۵۳۹۵

۸۰۰ میلیون متر مکعب گاز به شبکه تزریق می‌شود


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، آقای زمانی  مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز در گفتگو با رسانه ملی گفت: به رغم افزایش مصرف گاز خانگی و تجاری از مرز ۶۰۰ هزار میلیون متر مکعب در روز همه پالایشگاه‌های ما با تمام ظرفیت و تمام توان در سرویس قرار دارد و تولید به صورت کامل در جریان است هیچ مشکلی برای تولید و تأسیسات تولیدی نداریم.



وی تصریح کرد: بالای ۸۰۰ میلیون متر مکعب گاز به شبکه تزریق می‌شود که ۷۵۰ میلیون متر مکعب متعلق به تولیدی پالایشگاه گازی است.
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز افزود: اگر بخواهیم گاز به اقصی نقاط کشور برسانیم باید در مرکز کشور و بخش‌های مختلف آن صرفه جویی بیشتر باشد تا امکان گاز رسانی به بخش‌های شمالی و سرد کشورمان بیشتر فراهم شود.

زمانی بیان کرد: شهر‌های استان تهران، خراسان رضوی و آذربایجان غربی، اصفهان و قم مصرف گاز بالایی دارند توصیه می‌شود که همشهری‌ها و هموطنان عزیز در این استان‌ها حتما الگوی مصرف را مدنظر قرار بدهند که بتوانیم به صورت کامل گاز رسانی را برای تمام نقاط کشورمان داشته باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار