۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۱۰۲۶۷۰
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه حریم خانم ها باید رعایت شود، گفت: در خصوص ممانعت از ورود آقایان به واگن های مخصوص بانوان در مترو باید اقدامات مؤثری در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گیرد.
کد خبر: ۲۵۴۲۳

اهمیت رعایت حریم واگن بانوان در مترو/بررسی پیشنهادهای جلوگیری از ورود آقایان به واگن بانوان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، داود گودرزی بعد از بازدید از ایستگاه‌های مترو امام خمینی (ره) و میدان محمدیه ضمن تاکید بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی در شهر زیرزمینی اظهارداشت: باید اقدامات فرهنگی در شهر زیرزمینی با همکاری‌های بین سازمانی و استفاده از گروه‌های جهادی و دانشجویی تقویت شود.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: بهبود و ارتقاء سطح خدمات مسافری و فراهم‌کردن امکان سفر ایمن و رضایت‌بخش مأموریت اصلی شرکت بهره‌برداری متروی تهران است و شهرداری تهران با تمام توان در این زمینه اقدام خواهد کرد.

گودرزی همچنین با اشاره به اهمیت ساماندهی دست‌فروشان در مترو گفت: رعایت نظم و حقوق مسافران در غرفه‌های تجاری مترو نیز باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

بنا براعلام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، در پایان این بازدید حکم مدیریت اداره مرکزی بازرسی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه مهدی ثائبی نیز به وی اعطا شد./ صدا و سیما

برچسب ها: بانوان ایستگاه مترو متروی تهران سازمان بازرسی
ارسال نظر
آخرین اخبار