۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۱۷۷۶۶۳
فراخوان دومین نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی «ایثار» منتشر شد.
کد خبر: ۲۵۴۳۲

نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی «ایثار» فراخوان داد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بنیاد شهید و امور ایثارگران دومین دوره از این رویداد هنری را با موضوع ایثار، جهاد و شهادت، نیمه آبان ماه 1402 برگزار خواهد کرد. نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی «ایثار» ادای دین هنرمندان استان‌های تهران، البرز، قزوین، قم، چهارمحال‌وبختیاری به هنر متعالی ایثار است که در دو بخش بزرگسال و دانش‌آموزی برگزار خواهد شد. در بخش بزرگسال، هنرمندان رشته‌های نقاشی، تذهیب، مینیاتور، نقاشیخط، خوشنویسی، عکاسی، گرافیک (طراحی پوستر)، کاریکاتور و مجسمه‌سازی شرکت خواهند داشت.

در بخش دانش‌آموزی هنرمندان رشته‌های خوشنویسی، نقاشی و عکاسی حضور خواهند داشت. طبق فراخوان؛ ثبت تقاضای شرکت در نمایشگاه و ارسال اثر تا 30 مهرماه به آدرس shahrestanhaytehran.1402@gmail.com، ارائه سوابق هنری، تکمیل فرم ارسال اثر و ارائه حداکثر 10 اثر در هر رشته از جمله ضوابط این دوره از نمایشگاه هنرهای تجسمی است.

آثار ارسالی نباید در جشنواره‌های پیشین هنرهای تجسمی منتخب کسب جایزه و رتبه شده باشند و دبیرخانه مجاز است از آثار ارسالی برای امور نمایشگاهی، تبلیغاتی و انتشاراتی در داخل و خارج از کشور به هر شکل، با ذکر نام هنرمند استفاده کند. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در این دوره از نمایشگاه هنرهای تجسمی «ایثار» توجه ویژه‌ای به بخش صنایع‌دستی خواهد شد.

دومین نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی «ایثار» به دبیری عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران نیمه دوم آبان 1402 در استان تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ تسنیم

برچسب ها: هنرهای تجسمی فراخوان نمایشگاه
ارسال نظر
آخرین اخبار