۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۶۶۲۸۸
قائم مقام معاونت صدای سازمان صداوسیما گفت: افرادی که رتبه اول یکمین جشنواره پژواک را کسب کردند، در سازمان صداوسیما استخدام رسمی می‌شوند.
کد خبر: ۲۵۵۲۰

برگزیدگان اولین جشنواره «پژواک» استخدام رسمی صداوسیما می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شاهید مظفری، قائم مقام معاونت صدای سازمان صداوسیما درباره استخدام رسمی برگزیدگان یکمین جشنواره پژواک گفت: وعده‌ای که ریاست سازمان صداوسیما دادند، عملی شد و مسیر استخدامی و سازماندهی نفرات برتر جشنواره طی شد.

مظفری درباره نقش رادیو مستند از زمانی که به صورت آزمایشی شروع به کار کرد، توضیح داد: هنوز ساختار رادیو مستند تصویب نشده و بودجه‌ای برای آن درنظر گرفته نشده است. دکتر جبلی هم از پیشنهاد آقای بخشی‌زاده در این زمینه استقبال کردند.

قائم مقام معاونت صدای سازمان صداوسیما گفت: رادیو مستند به صورت رسمی راه‌اندازی نشده و فقط به عنوان رادیوی جشنواره پژواک راه‌اندازی شد. از آنجایی که دوستان دغدغه داشتند و محتوای خوبی در جشنواره تولید شده بود، آقای بخشی‌زاده این رادیو را ادامه دادند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است رادیوی دیگری با محوریت شادی و سرگرمی راه‌اندازی شود، توضیح داد: طرحی را رادیو صبا ارائه داده تا بتواند رادیوی خاصی را به صورت تصویری داشته باشد. صحبت‌های اولیه راه‌اندازی آن انجام شده و اگر بخش فنی سازمان بتواند فضای جدیدی را تخصیص دهد، ما حداقل بتوانیم این شبکه را به صورت تصویری راه‌اندازی کنیم.

مظفری

مظفری در توضیحات تکمیلی درباره رادیوی تصویری افزود: باید دوربین را در صداباکس بگذاریم. یعنی دوربین را در داخل استودیو قرار دهیم که خیلی از شبکه‌های رادیویی در دنیا به این صورت هستند. آقای جبلی هم به راه‌اندازی آن تاکید دارند و از این طرح استقبال کردند. اگر دوستان فنی ظرفیت راه‌اندازی شبکه را فراهم کنند، آمادگی‌اش را داریم که از لحاظ محتوایی کارهایش را انجام دهیم.

قائم مقام معاونت صدای سازمان صداوسیما در پاسخ به این سوال که این شبکه زیر مجموعه رادیو صبا شروع به کار می‌کند، افزود: شروع کار رادیو با رادیو صباست و به مرور می‌تواند مستقل شود.

وی درباره راه‌اندازی رادیو نوجوانان توضیح داد: آقای مقصودی، مدیر شبکه رادیو جوان هم کار‌هایی را برای راه‌اندازی رادیوی نوجوانان انجام می‌دهند تا یک شبکه‌ای را ویژه نوجوانان داشته باشیم. احتمالاً شروع به کار این شبکه هم اینترنتی باشد.

همچنین بیات، مدیرکل مالی و اداری معاونت صدا درباره آخرین جزئیات از استخدام نفرات برتر اولین جشنواره پژواک گفت: کسانی که در اولین جشنواره مستند رادیویی پژواک مقام اول را کسب کردند، طبق دستور ریاست سازمان صداوسیما استخدام رسمی می‌شوند. این افراد الان در مرحله گزینش، استعلامات مرکز بهداشت، سابقه سوء پیشینه و ... هستند که بعد از طی کردن این مراحل، ان‌شاءلله رسمی خواهند شد. کسانی که مقام اول جایزه پژواک را کسب کردند، هشت نفر بودند./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: سازمان صدا و سیما جشنواره استخدام
ارسال نظر
آخرین اخبار