۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
تعداد بازدید: ۱۵۴۵۶۸
آیین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، از ۱۴ دی در آستان مقدس احمدبن موسی‌الکاظم (ع) شاهچراغ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۵۶۱

افتتاحیه سیزدهمین جشنواره فیلم عمار در شاهچراغ برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، آیین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، با یاد شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ و شهدای امنیت در آستان مقدس احمد بن موسی‌الکاظم (ع) شاهچراغ در شیراز ساعت ۱۸ روز چهارشنبه - ۱۴ دی ۱۴۰۱- برگزار می‌شود.

در آیین افتتاحیه جشنواره عمار، تقدیر از برگزیدگان بخش‌های نماهنگ، فیلمنامه، پویانمایی، فیلم ما و برنامه تلویزیونی با حضور خانواده شهدای جنایت تروریستی شاهچراغ و مدافعان امنیت برگزار می‌شود. دبیرخانه جشنواره از عموم مردم سراسر کشور به ویژه مردم شهیدپرور شیراز برای حضور در این مراسم دعوت می‌کند.

آثار جشنواره، از پنج‌شنبه ۱۵ دی‌ماه در سینمافلسطین تهران و به صورت مجازی در سامانه عماریار به نمایش درمی‌آیند. آیین اختتامیه جشنواره عمار هم ۲۲ دی ماه با تقدیر از برگزیدگان بخش‌های مستند و داستانی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، بیش از ۳۴۰۰ اثر برای رقابت به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال شده است. در سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار پس از تهران بیشترین اثر به ترتیب از استان‌های قم، گلستان، خراسان رضوی، یزد، فارس، فارس، البرز، کردستان، قزوین، گیلان، زنجان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و اردبیل بوده است./ جشنواره عمار

برچسب ها: جشنواره جشنواره فیلم عمار شاهچراغ
ارسال نظر
آخرین اخبار