۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
تعداد بازدید: ۹۶۲۰۱
زاکانى گفت:با پاسکارى نمى توان ترافیک و آلودگى هوا را رفع کرد، این همت عالى در متن مدیران کشور وجود دارد.
کد خبر: ۲۵۵۶۳

با پاسکارى مشکل ترافیک و آلودگى هوا را رفع نمی‌شود/ نیازمند تحول کالبدى در شهر هستیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، علیرضا زاکانى شهردار تهران در نوزدهمین شنبه امید و افتخار در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: امروز آلودگى هوا همه را اذیت مى کند و سن و سال هم نمى شناسد؛ مشکل ترافیک و ارائه خدمت درست در نوع تنظیم خدمات شهر هم نکاتی است که مردم از کنار آن آسیب مى بینند.

وى ادامه داد: ما نیازمند تحول کالبدى در شهر هستیم، تلاشمان این است که بتوانیم تا افق مطلوب راه‌های مردم و شرایط عبور و مرور را تسهیل گرى کنیم، یک آزادراه و ٢ بزرگراه با ٩ هزارمیلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت و یادگار امام هم ظرف یک سال و نیم تکمیل مى شود.

شهردار تهران بیان کرد: یک امر مغفول مانده، اصلاح تقاطع‌ها بود و کار معطل مانده بود که اصلاح ٩٨ تقاطع در دستور کار قرار گرفت و حجم ریالى آن ١٢ هزار میلیارد تومان است؛ هنچنین حاصل آن این است که مردم به جای اینکه ٧٨٥ کیلومتر راه بروند ٥٧ کیلومتر مسیر را پیمایش کنند با این کار در وقت مردم و بنزین صرفه جویى مى شود.

زاکانى یادآور شد: تمام بزرگراه هاى شهر تهران بیش از ٦٠٠ کیلومتر است، اما با این اصلاحات ما بیش از این عدد‌ها براى مردم تسهیل گرى مى کنیم که سختى کار خودش هم دارد، از بعد سرمایه گذارى ما عدد بسیار مناسبى را به خودش اختصاص مى دهد و تا به امروز ٢ هزار میلیارد را عملیاتى کردیم.

وى گفت: کار را معطل افتتاح نباید کرد، انشالله گام‌های بلندی را باید در حوزه فنى عمرانى برداریم تا رضایت مردم را به دنبال داشته باشد، امیدواریم که معطل امکان نشویم و الباقى پروژه‌ها هم در دستور کار قرار بگیرد

شهردار تهران تصریح کرد: با پاسکارى نمى توان ترافیک و آلودگى هوا را رفع کرد، نیاز به همت دارد ر این همت عالى در متن مدیران کشور وجود دارد؛ امروز بزرگتریت دشمنى با آمریکا خدمت به مردم و نوکرى آنهاست./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: علیرضا زاکانی شهردار تهران ترافیک آلودگی هوا
ارسال نظر
آخرین اخبار