۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
تعداد بازدید: ۸۷۳۵۳
رئیس انجمن مشاوره ایران گفت: وقتی می‌خواهیم به عنوان معلم صحبت کنیم؛ کل صحبت‌ها به موضوعات اقتصادی محدود می‌شود بنابراین مشکلات اقتصادی مانعی در برابر اقدامات تربیتی است.
کد خبر: ۲۵۷۴۹

مشکلات اقتصادی مانعی در برابر اقدامات تربیتی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، معصومه اسماعیلی رئیس انجمن مشاوره ایران در گردهمایی مشاورین امور زنان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه باید اطلاعات مستقل در خصوص وضعیت خانواده را رصد کنیم؛ گفت: این اطلاعات باید استخراج شود و در اختیار مدیران مدارس و مشاوران مناطق آموزشی قرار بگیرد.

وی گفت: گاهی مسئولان فکر می‌کنند هیچ مشکلی وجود ندارد چرا که کارکنان به مدیر ارشد گزارش دقیق و کامل نمی‌دهد و همین گزارش‌هایی که صرفاً از نقاط مثبت است ارائه می‌دهد.

رئیس انجمن مشاوره ایران با اشاره به اینکه حق زنان معلم در هیچ جامعه‌ای به طور کامل رعایت نمی‌شود؛ گفت: معلمان زیر مجموعه دولت‌ها هستند. دولت‌ها هم مثل پدر و مادر هستند؛ در خانواده‌ای که فرزندهایش زیاد است ممکن است برخی از حقوق فرزندان رعایت نشود. در کشور ما شرایط برای معلمان به دلیل مشکلات اقتصادی گاهی سخت‌تر هم می‌شود.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: وقتی می‌خواهیم به عنوان معلم صحبت کنیم؛ کل صحبت‌ها به موضوعات اقتصادی محدود می‌شود در نتیجه ما زمان برای رسیدگی به امور اساسی تربیت را پیدا نمی‌کنیم؛ بنابراین مشکلات اقتصادی مانعی در برابر اقدامات تربیتی است./ مهر

برچسب ها: وزارت آموزش و پرورش مسائل اقتصادی تربیت
ارسال نظر
آخرین اخبار