۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
تعداد بازدید: ۱۷۶۱۲۵
سرپرست گروه سرود رسا گفت: گروه رسا اولین گروه سرودی است که با حرکت و نمایش اجرا دارد.
کد خبر: ۲۵۷۵۳

اولین گروه سرود با اجرای ترکیبی در کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، صابر پهلوان سرپرست گروه سرود رسا از گروه‌های برگزیده در رویداد موسیقی روایت سرباز گفت: گروه سرود رسا در ایام شهادت حاج قاسم سرودی را برای اجرا برنامه ریزی کرده و برای اولین بار این اجرا در رویداد موسیقایی روایت سرباز اتفاق افتاده است، همچنین این گروه ۸ سال فعالیت موسیقی دارد که با اجرای اثر درباره ایران در مسابقه عصر جدید اولین فرصت و فضا برای دیده شدن رسا بود.

به گفته پهلوان، آثار بعدی با گذر زمان برای سردار شهید، قاسم سلیمانی بوده است، اجرای ترکیبی سرود_نمایش از جمله اجرای‌های این گروه است که به روح پر فتوح حاج قاسم تقدیم شده است.

وی افزود: در این اجرا‌های ترکیبی، مجموع ۷۰ عضو دارد که با حرکت و خوانشِ سرود اجرای خود را به پایان می‌رسانند، گروه سرود با این تعداد تا به حال در کشور سابقه نداشته است.

سرپرست گروه سرود رسا گفت: گروه رسا اولین گروه سرودی است که با حرکت و نمایش اجرا دارد و از آن جایی بچه‌های گروه سن زیادی ندارند انرژی و زمان زیادی در راستای رسیدن به هدف صرف می‌شود، این گونه این گروه‌های خلاق و پر از انگیزه بایستی در جهت اعتلای هنر کشور حمایت شوند تا بتوان بر روی کودک و نوجوان کشور سرمایه گذاری کرد./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: گروه موسیقی سرود حاج قاسم سلیمانی
ارسال نظر
آخرین اخبار