۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
تعداد بازدید: ۸۰۰۱۹
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نامه شورا به سران قوا نماینگر توجه جدی اعضای شورا به آلودگی هواست و تأکید ما بر این است که گفتار درمانی راه حل مشکل نیست.
کد خبر: ۲۶۰۳۶

گفتار درمانی راه حل مشکل آلودگی هوا نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، پرویز سروری در یکصد و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: شورای شهر باید موضوع آلودگی هوا را دائماً بررسی کند تا بتوانیم به هم‌افزایی در حل معضل آلودگی هوا دست یابیم.

وی افزود: رئیس جمهور نامه‌ای را به ۶ وزیر ارسال کرد تا اقدامات را آغاز کنند، اما در شورا نیز باید دائماً پیگیری شود تا بتوانیم به هم افزایی در حل معضل آلودگی هوا دست یابیم؛ همانطور که می‌دانیم تمام دستگاه‌ها باید هم افزایی داشته باشند، اما متأسفانه کسانی که سهم حداکثری در آلودگی هوا با ترک فعل داشتند، به جای حمایت از این موضوع، مطالبی را مطرح کردند که جز اینکه راه حل مساله را ببندد راه دیگری ایجاد نکرد.

وی تأکید کرد: توصیه می‌کنم از سیاسی کاری دست بردارند؛ چراکه آلودگی هوا موضوع سیاسی نیست بلکه کارشناسی است و باید به صورت کارشناسی حل شود.

سروری همچنین ضمن تقدیر از شهرداری تهران برای افتتاح مرکز توانمندسازی بانوان در بیستمین شنبه امید و افتخار، گفت: ما پیش از دوره ششم مدیریت شهری ۶۴ مرکز کوثر داشتیم که به ۸۱ مرکز افزایش یافته و باید از کسانی که در شهرداری امکانی فراهم می‌کنند که زنان بدسرپرست و بی سرپرست وارد حوزه اشتغال شوند، تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه تمام مواد اولیه در مرکز توانمندسازی کوثر تولید داخلی بود، تصریح کرد: این موضوع نوید این بود که می‌توانیم با تکیه بر توان داخلی کار‌های بزرگی را انجام دهیم./ صدا و سیما

برچسب ها: پرویز سروری شورای اسلامی شهر تهران آلودگی هوا
ارسال نظر
آخرین اخبار