۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۹۰۵۸۸
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم با همکاری مجلس شورای اسلامی برای ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی عزم جدی دارد.
کد خبر: ۲۶۰۹۰

فشار بر اقشار ضعیف جامعه را به طور کامل حس می‌کنیم /تلاش در راستای کاهش دغدغه‌های اقتصادی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سیدصولت مرتضوی در نشست صمیمی که با حضور مدیران و کارکنان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و همزمان به صورت برخط با مدیران استانی و ۱۸۰۰ کارگزار سراسر کشور در محل این صندوق برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مجموعه مدیران صندوق، کارکنان و کارگزاران گفت: اقدامات خوب و جدی از زمان استقرار دولت سیزدهم در این صندوق انجام گرفته است که امیدوارم همین روند با قوت و قدرت در ستاد و استان‌ها ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بهبود شاخص‌های عملکردی و حفظ پایداری صندوق (تعادل در منابع و مصارف) همانند گذشته، در آینده نیز بر اساس برنامه عملیاتی راهبردی باید در دستور کار قرار گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش ضریب پایداری را رویکرد اصلی وزارت رفاه در مدیریت صندوق‌های بیمه اجتماعی زیرمجموعه این وزارتخانه عنوان کرد و گفت: وظیفه اصلی دولت مردمی سیزدهم تحقق حداکثری عدالت در کشور است.

مرتضوی تحقق حداکثری عدالت اجتماعی را هدف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: فشار بر اقشار ضعیف و کم برخوردار را به صورت کامل حس می‌کنیم، ولی باید با تدابیر رئیس‌جمهور و برنامه‌های دولت، در راستای کاهش دغدغه‌های اقتصادی این قشر شریف و مقاوم تلاش کرد.

وی با تأکید بر اصل ٢۹ قانون اساسی، تضمین عدالت را راهبرد اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت مردمی سیزدهم دانست و گفت: ما معتقدیم باید از رویکرد بنگاه‌داری به سمت سهام‌داری حرکت کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پرداخت کلیه مطالبات صندوق‌های بیمه اجتماعی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ دنبال می‌شود.

مرتضوی با تأکید بر چابک‌سازی منابع انسانی شرکت‌ها گفت: وظیفه اصلی مدیران شرکت‌های اقتصادی وزارت رفاه، دفاع از حقوق و اموال ملت و ایجاد تعادل بین منابع و مصارف است./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: اقشار ضعیف مسائل اقتصادی سید صولت مرتضوی
ارسال نظر
آخرین اخبار