۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
تعداد بازدید: ۱۰۷۴۳۵
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران عدم شن‌پاشی بزرگراه‌ها را تکذیب کرد و گفت: کارگران فضای سبز برای جلوگیری از قطع شدن درختان مسئولیت تکاندن برف از روی شاخه‌های درختان را بر عهده دارند.
کد خبر: ۲۶۱۱۵

عدم شن‌پاشی بزرگراه‌ها صحت ندارد/ برخی معابر حالت جاده خاکی پیدا کرده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، علیرضا جعفری، در خصوص خبری مبنی بر عدم شن‌پاشی بزرگراه‌ها گفت: این موضوع اصلاً و به هیچ عنوان صحت ندارد و در برخی معابر هم‌چون بلوار ارتش انقدر شن‌پاشی انجام شده که معبر حالت جاده خاکی پیدا کرده است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که بخشی از ترافیک موجود در معابر شهر ناشی از ترافیک عصرگاهی است؛ البته ترافیک تهران در روز‌های بارش برف و باران را منکر نمی‌شویم، ولی معابر اصلی چندین بار نمک‌پاشی شده‌اند.

وی با بیان اینکه معابر اصلی در روز‌های بارندگی تا ۱۰ بار شن‌پاشی می‌شوند، اظهار کرد: ۱۲ هزار و ۲۰۰ کارگر خدمات شهری داریم که دو هزار و ۲۰۰ نفر از آن‌ها روی خودرو‌های تخصصی کار می‌کنند و ۱۰ هزار نفر نیز کارگر هستند که آماده به فعالیت هستند.

جعفری تصریح کرد: علاوه بر این، کارگران فضای سبز برای جلوگیری از قطع شدن درختان مسئولیت تکاندن برف از روی شاخه‌های درختان را بر عهده دارند./ مهر

برچسب ها: بارش برف در تهران شهرداری تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار