۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
تعداد بازدید: ۱۲۳۴۶۳
سینماهای مهر به مناسبت ولادت حضرت زهرا در روز پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ دی‌ماه تخفیف ویژه‌ای برای تماشاگران در نظر گرفته است.
کد خبر: ۲۶۱۳۶

سینماداری مهر تخفیف ویژه‌ای برای تماشاگران در نظر گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مجموعه سینما‌های مهر وابسته به این سازمان به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر تخفیف ویژه‌ای برای استفاده مخاطبان از سینما‌های حوزه هنری در نظر گرفته است.

به همین منظور خانواده‌ها می‌توانند بلیت همه فیلم‌های در حال اکران در سینما‌ها را در روز پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ دی‌ماه در سینما‌های حوزه هنری با ۲۰ درصد تخفیف مشاهده کنند. این تخفیف از سهم سینما‌های زنجیره سینماداری مهر محاسبه می‌شود.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت «گیشه ۷» به آدرس Gisheh ۷.ir و وارد کردن کد تخفیف MOTHER ۱۴۰۱، از ۲۰ درصد تخفیف ویژه این ایام برای تهیه بلیت کلیه آثار در سینما‌ها استفاده کنند.

مجموعه سینما‌های مهر با تصمیم سازمان سینمایی سوره جهت تخصصی‌سازی اداره امور سینما‌ها برای بهره‌برداری هرچه بهتر از سینما‌های حوزه هنری در سراسر کشور راه‌اندازی شده است و در حال حاضر دارای ۱۶۴ سالن فعال در ۵۹ سینما کشور است. این سینما‌ها در ۳۸ شهر مختلف در ۱۹ استان واقع شده‌اند./ صدا و سیما

برچسب ها: سینما اکران عمومی قیمت بلیط روز مادر
ارسال نظر
آخرین اخبار