۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
تعداد بازدید: ۸۹۲۶۴
اجرای نمایش «موشمردگی» در پردیس تئاتر شهرزاد و خوانش نمایشنامه «کوکوی کبوتران حرم» در مجموعه تئاترشهر دو خبر از تازه‌های اجرای آثار نمایشی در پایتخت است.
کد خبر: ۲۶۱۳۹

دو خبر از تئاتر/ میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد از نمایش «موشمردگی»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، جلسه نمایش‌نامه‌خوانی «کوکوی کبوتران حرم» به نویسندگی علیرضا نادری و کارگردانی مهرزاد جعفری روز‌های ۲۲ و ۲۳ دی در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

در این جلسه نمایش‌نامه‌خوانی که توسط تعدادی از هنرجویان کارگاه‌های بازیگری سیما تیرانداز برگزار می‌شود آیدا آرتین مهر، مرضیه امیراحمدی، ساغر چنگیزی، حدیثه حسینی، رها خادمی، بهار دهقان، آرمیتا زراسی، بهناز فرزانه، فائزه قربان‌نژاد، شادان قوامی، بیتا کریمی، الناز مغاره عابد، محدثه منصور، مهدی رزاقی، حسن صادقی، امیرحسین منوچهری به‌عنوان نقش‌خوان حضور دارند.

جلسه نمایش‌نامه‌خوانی «کوکوی کبوتران حرم» ساعت ۱۶ روز‌های روز‌های ۲۲ و ۲۳ دی با مدت زمان ۱۲۰ دقیقه و با بلیت ۵۰ هزار تومانی در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد از نمایش «موشمردگی»

نمایش «موشمرگی» از اول بهمن‌ماه در سالن شماره ۳ تماشاخانه شهرزاد به صحنه می‌رود. این نمایش را که بر اساس یک جنایت خانگی طراحی شده، سهاب محبعلی نوشته و کارگردانی کرده است.

در خلاصه این نمایش که از اول بهمن‌ماه ساعت ۱۹:۱۵ در سالن شماره ۳ شهرزاد اجرای خود را آغاز می‌کند، آمده است: به عنوان یک موش تصمیم گرفتن بسیار اهمیت دارد. گربه، تله‌ها و زیرزمین و تاریکی مهم‌ترین مشکلات شما نیستند وقتی خودتان تصمیمی برای رفتن ندارید.

از آثار گذشته کارگردان این نمایش می‌توان به «همینه که هست»، «از دل گندمزاران»، «پاریس»، «غارنشینان»، «بی دیواری»، «شب جنایتکاران» و «آئورا» اشاره کرد./ صدا و سیما

ارسال نظر
آخرین اخبار