۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
تعداد بازدید: ۱۰۴۶۹۹
داوطلبان چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی تا فردا ( ۲۵ دی) ۱۴۰۱ فرصت دارند برای رفع نواقص مدارک اقدام کنند.
کد خبر: ۲۶۱۸۶

آخرین مهلت رفع نواقص مدارک برای داوطلبان آزمون دستیاری فوق تخصص

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی پنجشنبه (۲۹ دی) به صورت متمرکز در یک حوزه امتحانی با حضور ۵۰۰ نفر برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی می‌توانند نتایج بررسی مدارک آزمون را از طریق وب سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir با وارد کردن کد رهگیری مشاهده کنند.

همه شرکت کنندگان می‌توانند تا یکشنبه (۲۵ دی ۱۴۰۱) برای مشاهده وضعیت و یا تکمیل مدارک خود اقدام کنند. بازه زمانی قید شده قابل تمدید نیست.

آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیل غیرمجاز شناخته شده اند، در صورت تکمیل مدارک و بررسی آن توسط کارشناسان در موعد مقرر، می‌توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

آن دسته از داوطلبینی که فاقد مجوز شرکت در آزمون از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت هستند، جهت حل مشکل با معاونت مذکور هماهنگی لازم را انجام دهند.

آن دسته از داوطلبینی که فاقد مجوز شرکت در آزمون از سوی مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت هستند، جهت حل مشکل با مرکز مذکور هماهنگی لازم را انجام دهند.

تکمیل مدارک صرفاً از طریق وب سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی امکان پذیر است.

سهمیه مناطق محروم صرفا جهت افراد واجد شرایط مناطق محروم مندرج در جدول ظرفیت سهمیه مذکور (که متعاقبا اعلام می‌شود) قابلیت اقدام خواهد داشت./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: آزمون دکتری دستیاران پزشکی
ارسال نظر
آخرین اخبار