۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
تعداد بازدید: ۷۶۸۷۵
یک کارشناس رسانه گفت: جشنواره بین‌المللی فجر یک فضای مثبت برای دیده شدن چهره‌های غریب یا کمتر شناخته شده‌ است.
کد خبر: ۲۶۲۱۷

هر جشنواره‌ای در هر زمان و شرایطی، مخاطب خود را دارد/ جشنواره فجر، کم‌ اهمیت نیست و نخواهد بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، جشنواره فیلم فجر یک جشنواره سینمایی در ایران است که از سال ۱۳۶۱ هرساله در اواسط بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

این جشنواره توسط بنیاد سینمایی فارابی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و تا به امروز ۴۰ دوره از این مراسم برگزار شده است و حال چهل و یکمین دوره از جشنواره فجر را پیش رو داریم.

از این رو محمد امامی کورنده کارشناس مسائل مدیریت رسانه در خصوص برگزاری چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر و حضور هنرمندان گفت: هیچ سالی به هیچ دلیلی جشنواره فجر کم اهمیت با بی اهمیت نبوده است؛ یعنی هر جشنواره‌ای در هر زمان و شرایطی به هر حال مخاطب خود را دارد.

وی افزود: درحال حاضر هم همین است اگر بنا بر اجرا و برگزاری باشد که تا به این لحظه مطمئن باشید که جشنواره فیلم فجر به خوبی برگزار می‌شود و خللی در برگزاری آن ایجاد نخواهد شد.

امامی کورنده ادامه داد: به اعتقاد من بودجه خوبی برای برگزاری جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده است و همچنین از همه مهم‌تر این است که زمانی که مسائلی پیش می‌آید و جشنواره فجر یه مقدار مورد انتقاد قرار می‌گیرد؛ اما اتفاقا این فضای ایجاد شده یک فضای مثبت برای دیده شدن چهره‌های غریب یا کمتر شناخته شده است و بسیاری از این چهره‌ها که کمتر شناخته شده‌اند می‌توانند در این فضا دیده شوند./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: جشنواره فیلم فجر جشنواره
ارسال نظر
آخرین اخبار