۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۱۷۴۶۱۷
سخنگوی قوه قضاییه گفت: حمایت از رژیم منحوس ستم شاهی، راه اندازی و حمایت از رژیم اشغالگر قدس و تربیت عناصر جاسوس، ترور دانشمندان و نخبگان، فتنه سازی‌ها و اختلاف افکنی‌ها بخشی از خباثت‌ها و دشمنی‌های انگلیس با ملت ایران است.
کد خبر: ۲۶۳۷۱

رسیدگی به اتهامات علیرضا اکبری با دقت و با اشراف حقوقی انجام شد / انگلیس باید از ملت ایران عذرخواهی می‌کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز گفت: واکنش های عصبی و شتابزده رژیم انگلیس به اجرای اعدام حکم یکی از جاسوسان برجسته آن در کشور از سوی قوه قضاییه نشانه دیگری از خباثت این دولت به مردم ایران است. انتظار این بود که با روسیاهی که نصیب دولت انگلیس شد حداقل به صورت رسمی از ملت ایران عذرخواهی می‌شد اما واکنش‌ها نشان داد که نفرتی که از این دولت وجود دارد ناشی از شناخت درست و عمیق ملت ایران از انگلیس است.

وی افزود: اصل تشکیل پرونده و تحقیقات مقدماتی و شروع روند بازپرسی و تکمیل تحقیقات و رسیدگی به اتهامات این جاسوس در قوه قضاییه با دقت و با اشراف حقوقی انجام شده است و حکم صادره نشانه دیگری از حساسیت سیستم قضایی ما در قبال خباثت‌های دولت انگلیس است.

وی تصریح کرد: دولت انگلیس هیچ گاه حتی در ظاهر نخواسته سابقه تلخ و شوم به جامانده از عملکرد خود در کشور را ترمیم کند و همواره با با ملت بزرگوار ایران دشمنی داشته است و دست پلید این دولت در اکثریت قریب به اتفاق صدمه تراشی‌ها علیه ملت ایران کاملاً مبرهن است.

ستایشی ادامه داد: حمایت از رژیم منحوس ستم شاهی، راه اندازی و حمایت از رژیم اشغالگر قدس و تربیت عناصر جاسوس، ترور دانشمندان و نخبگان، فتنه سازی ها و اختلاف افکنی ها بخشی از خباثت‌ها و دشمنی‌های انگلیس با ملت ایران است.

ارسال نظر
آخرین اخبار