۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۱۲۶۶۲۵
هیات مدیره پست بانک ایران با هدف تکمیل سبد خدمات بانکی و پیاده سازی بانکداری شرکتی برای تامین نیازها و جلب رضایتمندی مشتریان حقوقی با تشکیل « کمیته راهبری بانکداری شرکتی» موافقت کرد.
کد خبر: ۲۶۳۸۴

کمیته راهبری بانکداری شرکتی در پست بانک ایران تشکیل شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در شیوه‌نامه تشکیل این کمیته، تعیین و تغییرات مورد نیاز در محصولات و خدمات موجود یا جدید قابل ارائه در سبد خدمات بانکداری شرکتی، تخفیفات و ترجیهات ارائه خدمات، تسهیلات و تعهدات مربوط به بانکداری شرکتی، اخذ و بررسی گزارش عملکرد بانکداری شرکتی و ارائه راهکار‌های بهبود عملکرد، اولویت بندی ایجاد یا تغییر سرویس‌ها و خدمات بانکداری شرکتی در بانک، تعیین زیرساخت‌ها و نیازمندی‌های بانکداری شرکتی و پیگیری از واحد‌های ذیربط تا حصول نتیجه و تعیین واحد‌های منتخب برای ارائه و توسعه خدمات بانکداری شرکتی از وظایف این کمیته است.

مدیریت امور استان‌ها و بازاریابی رئیس این کمیته و اداره کل بازاریابی و توسعه بازار عضو و دبیر و ادارات کل حسابداری و امور سهام، تامین و نظارت بر سامانه‌های نرم افزاری، اعتبارات، مدیریت ریسک و مدیریت شعب استان‌های اصفهان، فارس و مناطق غرب و شرق تهران به عنوان اعضا این کمیته معرفی شدند.

همچنین، شعب شهید بهشتی منطقه شرق تهران، میرزای شیرازی، ملاصدرا در منطقه غرب تهران و شعبه مرکزی اصفهان به عنوان شعب پایلوت برای راه اندازی بانکداری شرکتی تعیین شده و مصوبات این کمیته پس از تصویب در هیات مدیره، توسط دبیرخانه برای اجرا به واحد‌های ذیربط ارجاع می‌شود./ روابط عمومی پست بانک ایران

برچسب ها: پست بانک بانکداری طرح بانکداری
ارسال نظر
آخرین اخبار