۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
تعداد بازدید: ۹۲۳۳۱
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حضور هنرمندان پیشکسوت در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تأکید کرد: ما فضا را فراهم کردیم و حتی دوستان تلاش کردند که از بزرگان هم استفاده کنند. تلاش ما این است همه به اندازه لازم حضور داشته باشند.
کد خبر: ۲۶۵۷۷

جشنواره بیشتر فرصتی است برای شناساندن ظرفیت‌های جدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه بازدید چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در جمع خبرنگاران در مورد حضور هنرمندان از نقاط مختلف کشور گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد در بین ادوار برگزاری جشنواره امسال پر رونق‌ترین دوره جشنواره تئاتر را داشتیم به ویژه کاری که در مناطق چهارگانه و استان‌ها انجام شد. گزارش‌هایی که ما دیدیم با یک اشتیاق بسیار بالایی هنرمندان شهرستانی شرکت کرده بودند. الحمدالله یک دوره کم‌نظیر را برای جشنواره داریم.

وی درباره حضور هنرمندان پیشکسوت در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تأکید کرد: به هر حال ما فضا را فراهم کردیم و حتی دوستان تلاش کردند که از بزرگان هم استفاده کنند. تلاش ما این است همه به اندازه لازم حضور داشته باشند. به هر حال جشنواره بیشتر فرصتی است برای شناساندن ظرفیت‌های جدید.

اسماعیلی درباره وضعیت بودجه جشنواره چهل و یکم، گفت: تلاش کردیم چیزی را که دبیران محترم جشنواره‌ها به ما گفته‌اند تا حد زیادی تحقق پیدا کند. معاون هنری و مدیرکل هنر‌های نمایشی اقدامات لازم بریا پرداخت بودجه را انجام می‌دهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره سرانجام وضعیت حریم مجموعه تئاتر شهر و زمان اجرایی شدن طرح، تصریح کرد: در روز‌های آینده قرار است با شهردار کار را رسماً شروع کنیم. فقط هماهنگی‌های اجرایی مانده است، توافق‌نامه انجام شده و به زودی حریم تئاتر شهر برقرار می‌شود. امیدواریم شهرداری زودتر این کار را انجام دهد./ ایرنا

برچسب ها: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر
ارسال نظر
آخرین اخبار