۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
تعداد بازدید: ۱۴۳۱۶۸
حسین روازاده معروف به حکیم روازاده با حکم معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی کشور از طبابت محروم شد.
کد خبر: ۲۶۵۹۷

مافیای وزارت بهداشت به فکر انتقام افتاده‌اند/ مردم بیدار باشید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حسین روازاده معروف به حکیم روازاده با حکم معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی کشور از طبابت محروم شد.

آیا این خیانت وزارت بهداشت، خبر از توطئه ای دیگر مثل فتنه کرونا دارد؟ در دروغ کرونا و کشتار مردم را با جو رعب و وحشت به بیمارستانها کشاندند و با داروهای صگیونیستی روزی ۸۰۰ کشته روی دست نظام گذاشتند، بعد هم با جلوگیری از درمان های موفق آزمایش شده سنتی، اعلام وضع اضطراری کردند و مردم را به واکسیناسیون غلط و کشتار و بیماری دچار کردند، اگر سران طب سنتی فعال و آزاد بودند نمی توانستند این همه جنایت کنند لذا اول با سران آنها برخورد کردند تا حساب کار بیاید دست باقی اطباء، و صد البته با پخش کلیپ با شانتاژ شدید، سوزاندن کتاب استعماری هریسون توسط استاد تبریزیان را به عنوان مخالفت طب سنتی با علم روز ترویج کردند!! سپس وزیر خائن زمان حسن روحانی به دیدار مراجع رفت و با ذکر موارد تخلف بعض اطبآء و با سوالات جهتدار سعی کردند از مراجع حرفی ضد طب سنتی در بیاورند چون موفق نشدند با تحریف کلام آیه الله مکارم، دروغ مسلم گفتند.

در این ایام نیز کلیپی قدیمی از بحث علمی آقای تبریزیان با تیم منحرف ری شهری و رفسنجانی پخش کردند که تهمت ضد ولایت فقیه را به طب سنتی ها زدند، این هم ابطال مجوز طبابت استاد حکیم روازاده، خوب سازمان بهداشت جهانی هم چند وقت پیش از یک کرونای جدید خبر داده بود، خوب!! پینوکیو هم می فهمد چه خبره! مافیای وزارت بهداشت با بازداشت بعض مافیای داروی بهائی توسط وزارت اطلاعات به فکر انتقام از مردم افتاده اند. مردم بیدار باشید!

برچسب ها: مافیا مافیای دارو وزارت بهداشت سازمان جهانی بهداشت بیماری کرونا
ارسال نظر
آخرین اخبار