۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
تعداد بازدید: ۸۹۸۳۱
رئیس سازمان بهزیستی کشور بیان کرد؛
رئیس سازمان بهزیستی کشور، با بیان اینکه باید به این دغدغه افراد دارای معلولیت پاسخ داده شود که در نظام بودجه سنواتی کشور یک ردیف اعتباری داشته باشند تاکیدکرد که منابع لازم برای اجرای قانون حمایت از معلولان حذف نشده بلکه در جای دیگری درج شده است.
کد خبر: ۲۶۶۹۸

باید به دغدغه افراد دارای معلولیت پاسخ داده شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، علی محمد قادری، در مورد بی‌توجهی دولت به تعیین اعتبارات لازم برای اجرای قانون جامع حمایت از معلولان در لایحه بودجه ۱۴۰۲، گفت: ظاهرا در جدولی که تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است ردیف قانون حمایت از افراد دارای معلولیت حذف شده است که این موضوع را بررسی و پیگیری خواهیم کرد، اما چنانچه این ردیف حذف شده باشد قطعا منابع آن حذف نشده و در جای دیگری درج شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، تصریح کرد: افراد دارای معلولیت به هیچ عنوان نگران این موضوع نباشند که بند‌ها و بخش‌های متناظری که در این ردیف آمده بود فاقد عدد و ارقام بودجه‌ای باشد و حتما این منابع منظور شده است.

وی یادآور شد: البته باید به این دغدغه هم پاسخ داده شود که شاید برای افراد دارای معلولیت خیلی مهم باشد که حتما در نظام بودجه سنواتی کشور یک ردیف اعتباری داشته باشند./ خانه ملت

برچسب ها: سازمان بهزیستی کشور معلولان لایحه بودجه 1402
ارسال نظر
آخرین اخبار