۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
تعداد بازدید: ۱۲۴۸۳۵
رییس قوه قضاییه گفت: دشمن تلاش می‌کند وحدت بین مردم و مسئولین و خود مردم را از بین ببرد؛ لذا ما امروز باید اولا پناه همه مظلومین باشیم و ان شاء الله باید در عمل ثابت کنیم که جمهوری اسلامی می‌تواند دین و دنیای مردم را تامین کند.
کد خبر: ۲۶۹۳۶

رییس قوه قضاییه: اگر نتوانیم مشکل اقتصاد و معیشت را حل کنیم دشمن بر این زخم پافشاری خواهد کرد / در چند ماه اخیر از همین زخم ها استفاده کردند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای و مسئولان عالی قوه قضاییه امروز (پنج شنبه، سیزدهم بهمن) و همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

رییس قوه قضاییه بیان کرد:

حضرت امام در ۴۴ سال قبل انقلاب بی نظیری را بنیان نهادند و هرچقدر در خصوص سخن بگوییم کم است.

روح الله از سرچشمه معنویت الهی سخن گفت و عمل کرد.

تقدیر و تشکر می‌کنم از یادگار امام حاج حسن آقا که حقیقتا افتخاری برای این بیت بزرگوار است.

امام در عمل نشان داد که می‌توان دنیا و آخرت، رفاه، صلح، آزادی و آرامش را برای همه تامین کرد و به همه سفارش کرد که باید در این راه قدم برداریم.

بیش از بسیاری از موارد به وحدت تکیه داشتند. تکیه دوم خالصانه تلاش کردن برای رضای خدا و مردم بود و هیچ چیزی برای خودشان نمی‌خواستند.

تاکید فراوان بر مردم داشتند و به خصوص کسانی که بهره کمتری از مواهب دنیا دارند.

کارآمدی امروز یکی از مسائلی است که دشمن هدف گرفته و می‌خواهد وانمود کند که جمهوری اسلامی نتوانسته دنیای مردم را آباد کند.

دشمن تلاش می‌کند وحدت بین مردم و مسئولین و خود مردم را از بین ببرد؛ لذا ما امروز باید اولا پناه همه مظلومین باشیم و باید هرکسی به قوه قضائیه مراجعه و تظلم خواهی کرد رسیدگی کنیم.

اگر امروز نتوانیم مشکل اقتصاد و معیشت را حل کنیم دشمن بر این زخم پافشاری خواهد کرد؛ چند ماه اخیر از همین زخم‌ها استفاده کردند.

اگر احساس کردند که ما نمی‌توانیم عدالت اجتماعی را حل کنیم و فقط به فکر خودمان هستیم، دشمن از همین‌ها استفاده می‌کند.

ان شاء الله باید در عمل ثابت کنیم که جمهوری اسلامی می‌تواند دین و دنیای مردم را تامین کند. / میزان

ارسال نظر
آخرین اخبار