۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
تعداد بازدید: ۱۱۸۱۵۶
سردار سلامی خطاب به توهین کنندگان به قرآن:
سردار سلامی خطاب به توهین کنندگان به قرآن گفت: از امروز مخفیانه زندگی کنید و هر شب کابوس ببینید، مسلمانان اگر ده‌ها سال هم بگذرد، شما را رها نخواهند کرد.
کد خبر: ۲۶۹۸۳

مسلمانان اگر ده‌ها سال هم بگذرد، شما را رها نخواهند کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سردار سرلشکر سلامی در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران و فرزندان کارکنان سپاه در مشهد افزود: شکوه و عظمت قرآن چنان برای دشمنان کور کننده است که تاب تحمل ندارند و به آن اهانت و جسارت می‌کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به توهین کنندگان به قرآن، گفت: از امروز مخفیانه زندگی کنید و هر شب کابوس ببینید مسلمانان اگر ده‌ها سال هم بگذرد، شما را رها نخواهند کرد.

سردار سلامی با بیان اینکه ما امروز حافظان اسلام، قرآن و انقلاب و حافظان امامت و ولایت و امت هستیم، افزود: به کسانیکه قرآن را آتش زدند می‌گوییم این آتش پیکر شما را خواهد گرفت و اجسام شما را به اجساد تبدیل خواهد کرد.

فرمانده کل سپاه با چراغ راه، خواندن شهدا و خانواده آن‌ها تصریح کرد: باعث افتخار است که جوانان کشورمان با قرآن زندگی می‌کنند و همه از این کتاب آسمانی درس زندگی می‌آموزیم.

سردار سلامی بابیان این که جوانان در معرض توطئه‌های سنگین دشمن هستند افزود:. دشمن تلاش می‌کند بارواج دین‌گریزی بین جوانان، به جای آن شخصیت بی هویت غربی را جایگزین کند که این یک کار شیطانی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران در بخشی از سخنانش گفت: سپاه حافظ نظام و انقلاب اسلامی است، این نهاد منادی عدالت و پیام‌آور آزادی در دنیا بوده و برای احیای کرامت انسانی و عظمت اسلام آمده است.

وی افزود: اگر سپاه نبود نمی‌توانستیم از عظمت و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

فرمانده کل سپاه همچنین خاطر نشان کرد: اصرار بسیاری از کافران آن است که حرام و حلال خدا را جابه جا کنند، این خصلت منافقین است که به منکر امر و از معروف نهی کنند، اراده آنان بر این است که می‌خواهند نور خدا را با کلامشان خاموش کنند، اما خداوند نور خویش را تعالی می‌بخشد.

سردار سلامی گفت: جبهه حق مردمانی هستند که می‌خواهند امر به معروف و نهی از منکر کنند، آنان حافظان حدود الهی بوده و احکام را جاری و یاد خدا را در دل‌ها زنده می‌کنند، از پاکیزگان، مطهر و پاک کننده هستند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: سپاهیان مردانی هستند که پاک بوده و خداوند آنان را دوست دارد، خانه‌های آنان دروازه‌هایی برای بهشت است، چون نه تنها قرآن را در خانه می‌خوانند و آن را حفظ می‌کنند و کلماتش را به خاطر می‌سپارند، بلکه خود تجلی نطق قرآنی می‌شوند.

سردار سلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی و امام راحل آمدند تا احکام خدا را برای مردم بخوانند، در حالی که دین گریزان می‌خواستند فرهنگ و ارزش‌های مبتذل غرب را بر سیمای ظاهری جوانان بنشانند که هنوز این جبهه جنگ جدی است، این انقلاب در ایران اسلامی شکل گرفت./ صدا و سیما

برچسب ها: سردار سلامی قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
ارسال نظر
آخرین اخبار