۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۱۰۵۴۶۴
یک فعال سیاسی در پی فرمان عفو رهبر انقلاب:
ظریفیان فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: فرمان عفو عمومی رهبر انقلاب، جامعه را به حل مسائل خود در داخل کشور امیدوار می‌کند و از سوی دیگر دشمنان و خارجی‌ها را به مداخله در امور ایران ناامید می‌کند.
کد خبر: ۲۷۰۹۶

جامعه به حل مشکلات داخلی امیدوار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، غلامرضا ظریفیان فعال سیاسی اصلاح‌طلب و معاون وزیر علوم دولت اصلاحات، در خصوص فرمان عفو عمومی رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه به دلایل متعدد و مختلفی ناشی از مشکلات اقتصادی و اجتماعی و ناکارآمدی‌ها، بغض‌ها و خشم‌هایی در جامعه وجود دارد، اظهار داشت: هر اقدامی که به انسجام ملی و کاهش بغض‌ها و خشم‌ها کمک کند، پسندیده است.

وی خاطرنشان کرد: اقدام اخیر رهبر انقلاب، جامعه را به حل مسائل خود در داخل کشور امیدوار می‌کند و از سوی دیگر دشمنان و خارجی‌ها را به مداخله در امور ایران ناامید می‌کند؛ خارجی‌ها امید داشتند که مسائل جامعه ایران، خارج از مرز‌ها حل شود و ایرانی‌ها نیز برای حل مسائل نگاه‌شان به خارج باشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه فرمان عفو عمومی گام مهمی در راستای امیدافزایی است، گفت: خارج‌نشین‌هایی از اقدام رهبری ناراضی و ناراحت هستند که مصلحت جامعه را نمی‌خواهند و به دنبال راه‌اندازی توفان‌های خونین در کشور هستند.

ظریفیان تصریح کرد: عفو عمومی انسجام عمومی را که در انقلاب اسلامی سال ۵۷ به دست آوردیم و در دوران دفاع مقدس شاهد اوج آن بودیم، بیشتر خواهد کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز با پراکندگی‌ها و نگران‌هایی جدی روبرو هستیم که اولویت است همه کمک بکنند و از همه ابزار‌های حکومتی، مدنی، حزبی و رسانه‌ای نیز بهره برد تا انسجام افزایش یابد. ابتدا باید دید که نارضایتی‌های اقشار مختلف جامعه همچون اساتید دانشگاهی، هنرمندان و... چیست و سپس چگونه می‌توان از ابزار‌ها برای ایجاد انسجام ملی استفاده کرد.

این استاد دانشگاه همچنین عنوان کرد: برخی در بیرون از مرز‌ها به دنبال فروپاشی و تجزیه کشور هستند. دشمن نیز بسیار هوشمند است و هوشمندانه رفتار می‌کند. از این رو سیاست‌ها، رویه‌ها و روش‌های داخلی نیز باید هوشمندانه باشد. نگاه‌ها و اقدامات شعاری نباشد و باید یک برنامه عملیاتی برای بازگشت به آرمان‌های انقلاب اسلامی که جامعه را متحد می‌کند و در کنار یکدیگر قرار می‌دهد، طرح‌ریزی و اجرا شود./ تسنیم

برچسب ها: مشکلات رهبر انقلاب عفو رهبری
ارسال نظر
آخرین اخبار