۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
تعداد بازدید: ۱۱۱۴۳۳
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: پیام واضح حضور میلیونی مردم در نقاط مختلف کشور این است که این مردم هشیار و آگاه هستند و یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان آمریکا کوبیدند.
کد خبر: ۲۷۲۰۰

مردم یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان آمریکا کوبیدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمد اسلامی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز تهران، گفت: حضور عموم مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیانگر زنده بودن و ایمان راسخ و دلبستگی مردم به اسلام، قرآن و نظام است.

وی بیان کرد: حضور مردم یک بار دیگر خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی را در سال ۵۷ زنده کرد. در شرایط فعلی کشور شاهدیم که دشمنان همه ظرفیت‌های خود را برای ضربه زدن به انقلاب به کار گرفتند و این باور خام را داشتند که کار انقلاب تمام شده است و می‌توانند به قول خودشان ایران را پس بگیرند.

رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: پیام واضح حضور میلیونی مردم در نقاط مختلف کشور این است که این مردم هشیار و آگاه هستند و با ایمان خود پای انقلاب ایستاده اند و یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان آمریکا و دنباله روان آن و دشمنان کوبیدند.

اسلامی اظهار داشت: مطمئن هستم توجه به آیه 《واعتصموا به حبل الله جمیعاً و لا تفرقوا》 که فرمان الهی است و موجب نزول برکات آن برای ملت و کشور می‌شود. در نتیجه نیروی عظیمی به وجود می‌آورد که بتوانیم راهمان را سریع‌تر و قوی‌تر طی کرده و بر مشکلات غلبه کنیم./ مهر

برچسب ها: محمد اسلامی سازمان انرژی اتمی توطئه‌ دشمنان
ارسال نظر
آخرین اخبار