۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید: ۴۵۵۷۱
تشکری هاشمی با اشاره به وضعیت برف تهران:
عضو شورای شهر تهران گفت: باید شهردار تهران، معاونان وی و شهرداران مناطق در مراکز کنترل حاضر شوند زیرا با حضور در دفتر کار نمی‌توان شهر را کنترل کرد.
کد خبر: ۲۷۲۲۶

با حضور در دفتر کار نمی‌توان شهر را کنترل کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، جعفر تشکری هاشمی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت برف تهران در روز پنجشنبه گفت: پیشنهاد من این است که معاون خدمات شهری و معاون امور مناطق جلسه را ترک کنند و شهر را کنترل کنند.

وی ادامه داد: از آزادگان تا مناطق شمالی بارش شدید برف وجود دارد و باید روش‌های سنتی برف روبی کنار گذاشته شود و از راه حل‌های جدید بهره گرفت.

تشکری هاشمی با بیان اینکه برای آنکه ترافیک را حل کنیم باید نظاره گر مسائل باشیم گفت: باید شهردار تهران، معاونان وی و شهرداران مناطق در مراکز کنترل کیفیت حاضر شوند با حضور در دفتر کار نمی‌توان شهر را کنترل کرد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: هماهنگی میان پلیس راهور و شهرداری تهران وجود ندارد و باید اطلاع رسانی لحظه‌ای درباره برف به مردم شود تا این مشکل بد اطلاع رسانی دقیق حل و فصل شود.

وی با بیان اینکه شهروندان باید آموزش‌های لازم را برای مواجهه با برف ببینند گفت: آموزش‌های شهروندی ما بسیار ضعیف است و بسیاری از خودرو‌ها به دلیل نبود دانش کافی مسیر‌ها را مسدود می‌کنند و راه حلی اثر بخش‌تر از حضور میدانی مدیران نیست.

تشکری هاشمی گفت: بار‌ها اعلام کرده‌ایم که تجهیزات هوشمند شهر مشکل دارند و باید اصلاح شوند، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است./ مهر

برچسب ها: جعفر تشکری هاشمی عضو شورای شهر تهران بارش برف در تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار