۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
تعداد بازدید: ۱۲۱۱۳۲
رییس فعلی دفتر سیاسی طالبان در دوحه قطر باحضور در مراسم نکوداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کابل ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: روابط ایران و افغانستان باید در عرصه‌های اقتصادی، تجاری، فرهنگی و دیپلماتیک افزایش و توسعه یابد.
کد خبر: ۲۷۲۲۹

روابط ایران با افغانستان فراتر از مرز‌های جغرافیایی است

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ‏حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان و رئیس نمایندگی سیاسی ایران در کابل در مراسم چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که در افغانستان برگزار شد، اظهارداشت: روابط ایران با افغانستان فراتر از مرز‌های جغرافیایی است، زیرا افغانستان و ایران علاوه بر اینکه دو کشور همسایه هستند، اشتراکات فراوان دینی، فرهنگی و اقتصادی دارند.

همچنین‏ شیر محمد عباس استانکزی رییس فعلی دفتر سیاسی طالبان در دوحه قطر باحضور در مراسم نکوداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کابل ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: روابط ایران و افغانستان باید در عرصه‌های اقتصادی، تجاری، فرهنگی و دیپلماتیک افزایش و توسعه یابد.

این مراسم، با حضور رؤسای نمایندگی‌های خارجی مقیم، مسئولان وزارت امور خارجه، چهره‌های علمی و فرهنگی، تجار و فعالان برتر اقتصادی، علمای دینی و اصحاب رسانه برگزار شد./باشگاه خبرنگاران جوان 

برچسب ها: سیاست خارجی اخبار سیاسی
ارسال نظر
آخرین اخبار