۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۱۲۹۶۶۰
شبکه رادیویی تهران طی یک فراخوان، از علاقه‌مندان به شاخه‌های مختلف گویندگی و بازیگری رادیویی با هدف استعدادیابی، برای شرکت در مسابقه «آورد صدا» دعوت به عمل آورده است.
کد خبر: ۲۷۲۳۵

یک فرصت برجسته برای علاقه‌مندان به اجرا و گویندگی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مهرانا رزم آرا، تهیه کننده برنامه جدید «آورد صدا» با بیان این خبر گفت: برنامه «آورد صدا» از علاقه‌مندان گویندگی با هدف استعدادیابی شرکت کنندگان در شاخه‌های مختلف گویندگی دعوت به عمل می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور ارزیابی اولیه شرکت‌کنندگان و تعیین سطح و آموزش علاقه‌مندان شاخه‌های مختلف گویندگی و اجرا، کارگاه آموزشی دو روزه‌ای طی روز‌های ۴ و ۵ اسفندماه، در برج آزادی تهران برگزار خواهد شد. کارگاه دو روزه پیش از مسابقه با هدف ارتقاء سطح مسابقه و بالا بردن سطح اجرای شرکت کنندگان و کاهش استرس آنها، تدارک دیده شده است.

رزم آرا با اشاره به دوره‌های این کلاس‌ها گفت: با هدف پاسداشت زبان فارسی، شرکت‌کننده‌ها زیبا گویی، شناخت ریشه واژگان و افعال را توسط دکتر فربود شکوهی آموزش می‌بینند. تعیین سطح و استعدادیابی شرکت کنندگان، انتخاب ژانر مناسب هر شرکت‌کننده، انتخاب موضوع و متن اجرا برای هر شرکت کننده از دیگر اقداماتی است که همراه با آموزش و تمرین با تک تک شرکت کنندگان بر اساس ژانر و متن انتخابی انجام خواهد شد.

علاوه بر اینها، شنبه ۶ اسفند در سازمان صدا و سیما ضبط مسابقه آورد صدا با حضور داوران و پیشکسوتان حوزه صدا ـ بهروز رضوی و علیرضا جاویدنیا ـ برگزار خواهد شد.

رزم آرا اضافه کرد: از دیگر اهداف برگزاری این کلاس‌های آموزشی انتخاب موضوع و متن اجراست. اصلاح و آموزش متون انتخابی و شیوه‌های خوانش و بیان درست از منظر زبان فارسی است.

به گفته تهیه کننده این برنامه، آموزش‌ها شامل انواع شاخه‌های گویندگی و هنر صدا و اجرا، از اجرای صحنه و پادکست تا دکلمه، کتاب گویا و بازیگری رادیو است.

وی افزود: این برنامه علاوه بر موارد یادشده یک فرصت آموزشی برجسته برای علاقه‌مندان هنر صدا و گویندگی است و فرصتی برای کشف استعداد‌های نوظهور خواهد بود. مسابقه استعدادیابی رادیویی «آورد صدا» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که جمعه‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.

رزم آرا در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در برنامه با ارسال دو واژه آورد صدا به سامانه ۱۰۰۰۸۵۹۰ و ثبت مشخصات خود در لینک ارسالی سامانه، در لیست دعوت ما قرار خواهند گرفت. از جمله نکات ویژه این رویداد حضور داوران برجسته و شاخص در حوزه صدا، اجرا و نمایش است؛ بهروز رضوی داور، علیرضا جاوید نیا داور، مهرانا رزم آرا داور، علیرضا تابان گوینده و امیر حیدری به عنوان بازیگردان صداپیشگان بخش بازیگری رادیو با این مسابقه رادیویی همکاری می‌کنند./ رادیو تهران

برچسب ها: رادیو تهران استعدادیابی
ارسال نظر
آخرین اخبار