۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۱۱۸۳۹۳۴
شبکه آموزش قرار است «مدرسه کنکور» را از ۲۹ بهمن‌ماه تا کنکور سال آینده روزی ۳ ساعت برای رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی، قرار دهد.
کد خبر: ۲۷۳۲۸

شبکه آموزش درصدد راه‌اندازی «مدرسه کنکور»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نشست خبری عوامل برنامه تلویزیونی «مدرسه کنکور ایران» با حضور علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش سیما و عوامل این برنامه برگزار شد.

سهراب ابوذرخانی فرد تهیه کننده مدرسه کنکور ایران گفت: هدف ما از طرح و پخش این برنامه این است که دانش آموزانی که به دلایل مختلف تا الان نتوانستند درس بخوانند از امروز تا زمان برگزاری کنکور دوم بتوانند دروس را مرور کنند و آماده شوند.

وی افزود: از بهترین دبیران کشور دعوت کردیم تا فعلا در سه رشته انسانی تجربی و ریاضی دروس را ارائه دهند. شیوه هم این گونه است که حدود یک ربع تدریس داریم و بعد در یک فرصت کوتاه حدودا یک دقیقه‌ای است آن بخش را خواهیم زد. بعد از آن مجددا یک ربع تدریس خواهیم داشت. در نهایت با استفاده از سبک لایتبرد که در آن ارتباط چشمی دانش آموز و مدرس مهم است در سه یا چهار دقیقه نکات مهم را مرور می‌شود. برای سهولت دانش آموزان تمام جزوه‌ها در برنامه‌های مختلف در یک سامانه کیو آرکد تعبیه شده تا به راحتی بتواند استفاده کنند.

این تهیه کننده اظهار کرد: مدرسه کنکور ایران با شعار پنجره‌ای یکتا رو به عدالت آموزشی از بیست و نهم بهمن پخش خود را از شبکه آموزش آغاز خواهد کرد. ساعت پخش آن از ساعت پنج بعداز ظهر تا هشت شب و تکرار آن از پنج صبح تا هشت صبح روز بعد خواهد بود.

وی عنوان کرد: بیش از پنجاه درصد از برنامه ضبط و آماده شده است و دبیرانی را استفاده کردیم که در بهترین و بزرگترین آموزشگاه‌های کشور تدریس می‌کنند. البته ما دنبال نام‌ها نبودیم بلکه دنبال افرادی بودیم که بتوانند مشکل دانش آموزان را حل کنند. از ۲۹ بهمن روزی سه ساعت (برای هر کدام از رشته‌ها یک ساعت) تا آخر اردیبهشت ماه این برنامه را پخش خواهیم کرد. یعنی ۱۳ هفته پخش خواهیم داشت. از اول خرداد یک برنامه جامع در قالب همین مدرسه کنکور برای امتحانات نهایی خواهیم داشت و در نهایت در هفته اول تیر ماه برنامه‌های جمع بندی را خواهیم داشت./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: شبکه آموزش کنکور
ارسال نظر
مهدیه
۱۹:۵۲ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
با سلام . مدرسه کنکور شاید برای کسی که کتاب رو خوب خوب بلد باشه و بخواد چهارتا تست حل کنه قابل فهم باشه. که احتمالا این چندتا تست رو هم بلده بزنه. این برنامه تقریبا شبیه همون تبلیغات شرکت‌هایی مثل کنکور آسان است و حرف آخر و ....هست و اساتید چند تا تست حل میکنن فقط با این تفاوت که دیگه مثل اونها شماره و پیامک و ....نداره .. ولی بجاش تبلیغ برای اساتید هست که اومدن و تو این برنامه چهارتا تست حل می‌کنند. خدا میدونه چه هزینه ای از بیت المال رو صدا و سیما داره خرج این برنامه میکنه . کدوم عدالت آموزشی ؟؟ فقط از اسم‌های خوب برای کارها استفاده میشه
آخرین اخبار