۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۱۰۰۲۲۴
رئیس خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: ۶ یا ۷ سال برف خاصی در تهران نداشتیم و به همین دلیل تجهیزات بروزرسانی نشده بود و اگر تجهیزات افزایش نیابد ماشین‌آلات برای سال آینده فرسوده و از رده خارج خواهند شد.
کد خبر: ۲۷۳۴۵

تجهیزات برف‌روبی به‌روزرسانی شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مهدی پیرهادی در جریان یکصد و سی‌امین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه تهران ۷۳۳ کیلومتر مربع مساحت دارد، اظهار کرد: مناطق شمالی و جنوبی تفاوت‌های جدی با یکدیگر دارند و وجود شیب‌های تند به دلیل شرایط کوهپایه‌ای وضعیت خاصی را در تهران ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه برف روز‌های گذشته از سنگین‌ترین بارش‌های سال‌های اخیر بود، افزود: خوشحالیم که با بارش‌های صورت گرفته بخشی از کم آبی جبران شد؛ نقص‌هایی در برف‌روبی روز پنج‌شنبه وجود داشت و برخی نیز عذرخواهی کردند و شاید یکی از علل آن این بود که انسجام کامل صورت نگرفت و پلیس راهور، صدا و سیما و سایر دستگاه‌ها نیز باید همکاری بیشتری را انجام می‌دادند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مردم و دستگاه‌ها در روز یکشنبه همکاری بیشتری داشتند، گفت: مردم از زنجیر چرخ برای خودرو‌ها استفاده کردند؛ پلیس راهور از نیرو‌های بیشتری بهره گرفت و صدا و سیما نیز اطلاع‌رسانی گسترده‌تری انجام داد.

پیرهادی گفت: اصحاب رسانه نیز اذعان داشتند که برف‌روبی در روز یکشنبه شرایط بهتری داشت و مشکلات کمتری را نسبت به پنج‌شنبه شاهد بودیم که جا دارد از نیرو‌ها و کارگران خدوم خدمات شهری تقدیر کنیم که از دیگر مناطق به کمک منطقه‌های شمالی پایتخت آمدند.

وی با اشاره به ارسال ۲۵ هزار پیام شهروندی به سامانه ۱۳۷ اضافه کرد: ۶۵ درصد از این پیام‌ها از مناطق شمالی بود که تلاش شد در ساعات اول رفع شود؛ هزار و ۷۷۳ دستگاه برف‌روبی مشغول به کار بودند که باید تقویت شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه در فصل بودجه‌ریزی تقاضا می‌کنیم که این زیرساخت‌ها در شهرداری تقویت شود و باید فکری به حال تجهیزات کنیم، تصریح کرد: ۶ یا ۷ سال برف خاصی در تهران نداشتیم و به همین دلیل تجهیزات بروزرسانی نشده بود و اگر تجهیزات افزایش نیابد ماشین‌آلات برای سال آینده فرسوده و از رده خارج خواهند شد./ تسنیم

برچسب ها: برف بارش برف در تهران مهدی پیرهادی
ارسال نظر
آخرین اخبار